شماره‌ی خبر : ‌76463 | تعداد بازدید : 781
سه‌شنبه 25 خرداد ماه 1400 ساعت 09:29

مس کرمان 0-1 بادران تهران/گم گشته راه مقصود...

تیم فوتبال مس کرمان با شکست یک بر صفر برابر بادران در خانه، منزل صعود را از خود دورتر و رسیدن به آن را برای خود سخت تر نمود.

مس کرمان 0-1 بادران تهران/گم گشته راه مقصود...

تیم فوتبال مس کرمان با شکست یک بر صفر برابر بادران در خانه، منزل صعود را از خود دورتر و رسیدن به آن را برای خود سخت تر نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه باهنر کرمان تیم مس میزبان بادران تهران بود که با ترکیب علیرضا حیدری، ابولفضل علایی، عظیم گوک، میلاد غریبی، بابا محمدی، پیمان میری، محمد علینژاد، امیر طاهر، حمید گلزاری، میلاد نوری و وحید اسماعیل بیگی به میدان رفت.

همانطور که قابل پیش بینی بود بازی دو تیم با سرعت بالا و کیفیتی خوب آغاز شد و با شروع بازی دو تیم موقعیت های حساسی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

تیم مس کرمان در 15 دقیقه ابتدایی بازی تیم مس چند موقعیت خوب توسط بابا محمدی، میلاد غریبی و میری خلق کرد که این توپ ها راهی به دروازه حریف پیدا نکردند و از آن سو حیدری در دروازه مس چند موقعیت حریف را مهار کرد.

در ادامه بازی و به دلیل جنجال سکو نشینان بادران بازی برای دقایقی متوقف شد تا جریان بازی دو تیم از آب و تاب بی افتد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در دقیقه 49 علی تهامی جانشین اسماعیل بیگی برای مس کرمان شد و به نظر می رسید در این نیمه مس برای رسیدن به سه امتیاز بی پرواتر به سمت دروازه بادران حمله کند.

شوت علینژاد در دقیقه 52 به سمت دروازه بادران کرمانی ها را امیدوار کرد که در این نیمه تیم آن ها بیشتر برای رسیدن به گل تلاش داشته باشد.

در دقیقه 62 بازی با تکل خشن و اخراج بازیکن بادران و ده نفره شدن این تیم شرایط برای رسیدن به پیروزی مس کرمان بیش از پیش فراهم شد اما داستان در ادامه به شکلی دیگر رقن خورد.

مس در دقایق 61 و 67 دو موقعیت صد در صد گلزنی را از دست داد تا در دقیقه 69 چوب این موضوع را به بدترین شکل ممکن بر تن خود ببیند.

در این دقیقه و برروی یک ضد حمله دفاع کناری مس جا ماند تا بازیکنان بادران با یک پاس عرضی توپ را در مرکز محوطه جریمه این تیم به مرتضی خراسانی برسانند و او با شوتی دقیق دروازه مس کرمان را باز کند.

بازیکنان مس که با دریافت این گل بیش از پیش از نظر ذهنی و روحی تحلیل رفتند در ادامه بازی هرچه تلاش کردند برای جبران این گل به در بسته خوردند.

علی صفیا در دقیقه 70 جانشین گلزاری شد و بهرام رشیدفرخی و پیام ملکیان نیز از دقیقه 81 جانشین میری و طاهر در ترکیب مس کرمان شدند.

در دقایق تلف شده این بازی دو بار توپ تا روز خط دروازه بادران رسید اما از آن رد نشد تا مشخص شود مس در این بازی قادر به رسیدن گل و کسب امتیاز و فرار از شکست نمی باشد.

در نهایت در پایان این بازی تلخ مس یک بر صفر مغلوب بادران شد تا در راه مقصود خود گم گشته تر از قبل در جدول رقابت ها شود.


سه‌شنبه 25 خرداد ماه 1400 ساعت 19:38
با سلام اقای رمضانی شما خودت کارمند شرکت مس هستید میدونی به چه بد بختی کارگر تو اون هوای الوده کار میکنه بعد میلیاردی میدید به یک مشت نمک به حروم در مقابل خدا باید جواب بدی اگر نمی خواهزد بروید لیگ برتر خوب این پولارو بدید همین بچهای کرمون نه یک مشت مفت خور فرزاد حسین خانی چطور بود مهاجری چکار کرده که بقیه نمی تونن پول نوش جون بچهای هند بال شما دیروز تیم ده نفره رو تو خونه نتونستید ببرید
سه‌شنبه 25 خرداد ماه 1400 ساعت 20:43
مس خوب بود زد تو کار بومی گرایی باز خراب شد بابا بریم لیگ برتر بعد ادعا اطفال دربیارین
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز