شماره‌ی خبر : ‌76126 | تعداد بازدید : 808
یکشنبه 17 اسفند ماه 1399 ساعت 21:31

مس نوین 2-0 فولاد نوین/پیروزی نوین برای کرمانی ها

تیم فوتبال مس نوین نبرد نوینی های لیگ دو را برابر فولاد نوین اهواز با نتیجه دو بر صفر و با گل های امین کاظمیان و امیر حسین امیر طاهری و پیروز شد تا سه امتیاز کاملا نوین را به حساب خود بریزد.

مس نوین 2-0 فولاد نوین/پیروزی نوین برای کرمانی ها

تیم فوتبال مس نوین نبرد نوینی های لیگ دو را برابر فولاد نوین اهواز با نتیجه دو بر صفر و با گل های امین کاظمیان و امیر حسین امیر طاهری و پیروز شد تا سه امتیاز کاملا نوین را به حساب خود بریزد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم مس نوین در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان فولاد نوین بود که فرزاد حسین خانی تیم خود را با ترکیب حسن رفیعی، امیر حسن امیر طاهری، علی خلیلی، کیان عباسپور، امیر حسین عسگری، امیر حسین صالحی منش، میلاد پورصفشکن، عارف زینلی، وحید نعمتی، امین کاظمیان و حسین تهامی به میدان فرستاد.

تیم مس نوین که این هفته ها کاملا روی فرم قرار دارد و با هدف پیروزی در این بازی خانگی به میدان آمده بود، از همان ابتدا میل خود را به پیروزی با حملاتش به دروازه حریف نشان داد.

نوینی های شهر کرمان در همان نیمه اول و در دقیقه 35 خیال خود را با به ثمر نشاندن یکی از حملاتشان راحت کردند و برروی پاس امیر حسین عسگری و ضربه دقیق امین کاظمیان به گل رسیدند.

این گل خیال بازیکنان مس نوین را راحت کرد تا آن ها با آرامش بیشتری بازی را دنبال کنند و 5 دقیقه بعد و در دقیقه 40 با زدن گل دوم به نوعی خیال خود را از کسب سه امتیاز این بازی راحت کنند.

در این دقیقه امیر حسین امیر طاهری برروی پاس وحید نعمتی به زیبایی هر چه تمامتر گل دوم مس نوین را به ثمر رساند تا میزبان با برتری دو بر صفر به رختکن برود.

در جریان نیمه دوم و در دقایق مختلف، علیرضا قادری، سعید شمس الدینی، مهدی حرجندی، میلاد محمدی و محمد حسین رجبی برای مس نوین به زمین آمدند تا در کسب پیروزی مس نوین در این بازی توان خود را به کار ببندند.

در نیمه دوم تیم مس نوین بیشتر به کنترل بازی پرداخت تا سه امتیاز شیرین این بازی را با همان برتری دو بر صفر به حساب خود بریزد.

هرچند تیم مس نوین در نیمه دوم این موقعیت را داشت که حتی گل های خود را هم بیشتر کند اما در نهایت به همان پیروزی دو بر صفر رضایت داد تا با کسب این پیروزی در هفت مسابقه اخیر خود در لیگ دو و جام حذفی شش پیروزی و یک تساوی کسب کرده باشد و با این روند برای پرسپولیس در جام حذفی هم خط و نشان بکشد.

مس نوین با این پیروزی در جدول مسابقات از یازده بازی خود شانزده امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی گروه خود صعود کرد.

مس نوین روز 22 اسفند ماه در کرمان و در مسابقات جام حذفی میزبان پرسپولیس است و بازی بعد خود در لیگ دو را روز 27 اسفند ماه در کامیاران برابر تیم آوالان برگزار خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز