شماره‌ی خبر : ‌74954 | تعداد بازدید : 998
یکشنبه 31 فروردین ماه 1399 ساعت 09:28

اقدامات فرهنگی باشگاه صنعت مس کرمان در سال 98

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در سال 1398 با وجود همه مشکلات مالی حاکم بر خود به دلیل شرایط اقتصادی کشور، از عمل به اقدامات فرهنگی نیز غافل نبود و همانند همیشه در راستای مسئولیت اجتماعی خود، عمل به حوزه فرهنگی را نیز در دستور کار داشت.

اقدامات فرهنگی باشگاه صنعت مس کرمان در سال 98

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در سال 1398 با وجود همه مشکلات مالی حاکم بر خود به دلیل شرایط اقتصادی کشور، از عمل به اقدامات فرهنگی نیز غافل نبود و همانند همیشه در راستای مسئولیت اجتماعی خود، عمل به حوزه فرهنگی را نیز در دستور کار داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هرچند این باشگاه اقدامات خود به خصوص در زمینه کمک رسانی را با همکاری سازمان های مردم نهاد بدون تبلیغات خاص رسانه ای انجام می داد اما در پایان سالی که گذشت مهمترین اقدامات فرهنگی این باشگاه بدین شرح انجام گرفت:

1_ حضور خودجوش هواداران باشگاه مس در مبارزه با کرونا با همراهی باشگاه مس کرمان

در روزهایی که تمام کشور برای مبارزه با ویروس کرونا بسیج شده است، جمعی از هواداران باشگاه مس کرمان نیز همراه با سایر اقشار مردم در این مبارزه در خط مقدم حاضر شدند که باشگاه مس کرمان نیز با امکانات خود در کنار آن ها قرار گرفت. در روزهای تعطیلی و قرنطینه باشگاه و تیم های ورزشی، امکاناتی مثل وسایل نقیله باشگاه و پمپ های سم پاش و... در اختیار این عزیزان قرار گرفت. همچنین در زوهای سخت کرونایی، مقامات باشگاه به صورت خودجوش در کنار این سازمان های مردم نهاد برای ارسال غذا به دست نیازمندان قرار گرفتند. همچنین جمعی از ورزشکاران و مربیان باشگاه مس نیز پس از اعلام نیاز سازمان خون، برای اهدای خود در پایگاه های مردمی انتقال خون حاضر شدند.

2_ امداد رسانی به مناطق سیل زده استان کرمان

متاسفانه در روزهای پایانی سال گذشته و ابتدایی سال جدید، برخی از مناطق استان کرمان با سیل شدیدی درگیر شد که جمعی دیگر از هواداران باشگاه مس به صورت خودجوش به کمک این عزیزان شتافتند که باشگاه مس کرمان نیز در حد توان خود اقدام به ارسال محموله های مورد نیاز به آن ها نمود.

3_ بزرگداشت شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی

متاسفانه یکی از اتفاقات بسیار تلخ سال گذشته شهادت ناجوانمردانه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بود که باشگاه مس کرمان از بدو این اتفاق با محکومیت شدید این حادثه تروریستی به صورت گسترده سعی در زنده نگاه داشتن یاد و پاسداشت مجاهدت های این شهید بزرگ داشت. حضور تیم های مس کرمان با لباس های منقوش به سردار و ایجاد فضای گرامی داشت شهادت سردار در استادیوم ها و حضور کاراته کا مس در مسابقات جهانی ترکیه برای کسب مدال با تمثال سردار، با توجه و تقدیر رسانه های کشور نیز مواجه شد.

4_ تقدیر از پیشکسوتان ورزش استان

باشگاه مس کرمان با ارج نهادن از زحمات بزرگان و مو سفیدان ورزش کرمان در مراسمی شکیل در سال گذشته از این عزیزان به نحوی شایسته تقدیر به عمل آورد و با اهدای تندیس و تابلو فرش هایی منقش به چهره این عزیزان از همه تلاش های آن ها قدردانی به عمل آورد.

5_ برگزاری جشن همدلی لاله های نارنجی

در مراسمی کم نظیر در باشگاه های ورزشی کشور، باشگاه صنعت مس در سال گذشته جشن همدلی برای تمام 18 تیم ورزشی حرفه ای خود برگزار کرد تا این تیم ها در آستانه شروع رقابت های خود به صورت نمادین پیراهن های مقدس باشگاه مس کرمان را دریافت نمایند و برای افتخار آفرینی برای باشگاه مس همدلانه برابر حریفان خود به رقابت بپردازند. در این مراسم همچنین از هواداران و فعالان فرهنگی باشگاه مس کرمان نیز تقدیر به عمل آمد.

6_ تقدیر از خبرنگاران و ورزشی نویسان کرمان

به سنت هر سال در روز خبرنگار سال گذشته نیز به پاس همراهی و هدایت های جامعه خبرنگاران ورزشی کرمان نیز از سوی باشگاه مس کرمان، از این عزیزان در مراسمی شکیل تقدیر به عمل آمد.

7_ حضور بازیکنان و مقامات تیم فوتبال مس کرمان در گلزار شهدا

به مناسبت آغاز ایام دهه فجر در سال گذشته، بازیکنان و مقامات تیم فوتبال مس کرمان با حضور در گلزار شهدا ضمن گرامی داشت مجاهدت های شهدای گلگون کفن با این قهرمانان تجدید بیعت کردند.

8_ تقدیر از زحمت کشان نیروهای آتش نشانی

در روز گرامی داشت آتش نشان و در سالگرد حادثه تلخ پلاسکو، بازیکنان مس کرمان پیش از بازی با بادران با پوشیدن لباس آتش نشانان فداکار و اهدای گل از زحمت آنان تقدیر و تشکر کردند.

9_ اجرای طرح فرهنگستان فوتبال در باشگاه مس کرمان

در سال گذشته یکی از طرح های بی نظیر استعدادیابی در دور دست ترین مناطق استان کرمان با عنوان فرهنگستان فوتبال به اجرا در آمد و در این طرح با ارسال تجهیزات فوتبال به مناطق مختلف استان کرمان امکان کشف استعداد بچه های مستعد فوتبالی استان کرمان فراهم گردید و در مراسمی شکیل این طرح در سال گذشته رسما افتتاح شد.

10_ حضور ورزشکاران باشگاه مس در راهپیمایی های مختلف

ورزشکاران و عوامل باشگاه مس کرمان نیز دوشادوش با تمامی مردم کرمان با حضور در راهپیمایی ها و مناسبت های مختلف، حضور خود را در صحنه های انقلابی در سال گذشته اعلام کردند.

11_ اجرای مراسم ورزش صبحگاهی در باشگاه مس کرمان

باشگاه مس کرمان با همراهی هیات ورزش های همگانی در راستای ترویج ورزش همگانی اقدام به برپایی ورزش صبحگاهی عمومی با حضور عموم مردم نمود و به این عزیزان به رسم یادگار جوایزی نیز اهدا کرد.

12_ حضور بسکتبالیست های مس در مرکز خیریه آشیانه علی(ع)

بسکتبالیست های مس کرمان در شب میلاد امام علی(ع) با حضور در مرکز خیریه آشیانه علی(ع) با بچه های این مرکز دیدار کردند و شبی شاد در کنار این عزیزان سپری نمودند.

13_ رکاب زدن دوچرخه سواران مس به مناسبت اربعین شهادت سردار سلیمانی

در چهلمین روز شهادت سردار دل ها قاسم سلیمانی، دوچرخه سواران مس با تمثال های این شهید عزیز مسیر بلوار جمهوری اسلامی تا گلزار شهدای کرمان را رکاب زدند تا یاد این شهید عالیقدر را گرامی بدارند.

14_ برافراشتن بنرهای مناسبتی پیش روی تیم فوتبال مس قبل از بازی های خود

پیش از شروع بازی های تیم فوتبال مس کرمان در این فصل، بنرهای مناسبتی آن روز برابر بازیکنان این تیم در دیدارهای مختلف به میدان می رفت و همچنین پیش از آغاز بازی برای زنده نگاه داشتن یاد شهدا، تمثال مبارک آنان از سوی کاپیتان مس به کاپیتان حریف اهدا می شد. همچنین به فراخور هر اتفاق باشگاه مس کرمان در هر بازی گرامی داشت آن مراسم را انجام می داد.

15_ حضور هوادران مس در اماکن متبرکه

در برخی از بازی های فصل قبل تیم مس کرمان، هواداران پرشور و با غیرت تیم مس، تیم خود را در شهرهای حریف همراهی می کردند که این عزیزان در اقدامی فرهنگی پس از استقرار در شهر میزبان در اماکن متبرکه این شهرها حضور می یافتند.

16_ حضور فعال مس در مراسم گلریزان برای مناطق سیل زده خوزستان

در سال گذشته و با حضور تیم فوتسال هنرمندان در کرمان و انجام بازی خیرخواهانه برای مناطق سیل زده خوزستان، گلریزانی ترتیب داده شد که باشگاه مس کرمان نیز به قدر توان خود در این مراسم و کمک به این مناطق حضوری فعال داشت.

این ها فقط بخشی از اقدامات فرهنگی باشگاه مس کرمان در سال 1398 شمسی بود که به همت همه عزیزان باشگاه مس انجام گرفت و انشاالله در سال جدید نیز با حرکت های خودجوش عوامل حاضر در باشگاه مس کرمان شاهد اقداماتی از این دست در راستای مسئولیت اجتماعی باشگاه مس کرمان خواهیم بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز