شماره‌ی خبر : ‌74815 | تعداد بازدید : 741
شنبه 10 اسفند ماه 1398 ساعت 10:29

حاشیه های بازی سپاسی و مس/سرسره بازی روی چمن ورزشگاه دستغیب شیراز

تیم های سپاسی شیراز و مس کرمان در حالی در بازی خود برروی چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب به تساوی صفر بر صفر رسیدند که هر دو تیم از انجام بازی برروی این چمن گلایه مند بودند.

حاشیه های بازی سپاسی و مس/سرسره بازی روی چمن ورزشگاه دستغیب شیراز

تیم های سپاسی شیراز و مس کرمان در حالی در بازی خود برروی چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب به تساوی صفر بر صفر رسیدند که هر دو تیم از انجام بازی برروی این چمن گلایه مند بودند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ کیفیت چمن مصنوعی این ورزشگاه چیزی شبیه به کیفیت چمن مصنوعی ورزشگاه سلیمی کیا کرمان بود که علاوه بر عدم اجازه به بازیکنان مس برای انجام ارائه بازی روی زمین به دلیل سر خوردن توپ و عدم کنترل سرعت آن، به شدت بازیکنان را در معرض آسیب دیدگی قرار می داد.

چمن مصنوعی این ورزشگاه که به نظر می رسد سال ها عمر مفید خود را به پایان رسانده است، در بعضی مناطق زمین رسما کنده شده بود تا احتمال مصدومیت بازیکنان را چند برابر کند موضوعی که حتی تیم سپاسی نیز نسبت به آن شاکی بود.

همچنین دروازه های این ورزشگاه نیز شرایط عادی نداشتند که با اعتراض کادر فنی مس تا حدودی به وضعیت استاندارد خود نزدیک شدند.

اینکه در شهر شیراز با وجود ورزشگاه با امکانات پارس که قرار است فینال بازی حذفی در آن برگزار شود، بازی های تیم سپاسی برروی این چمن برگزار می شود و حتی زمین حافظیه شیراز نیز برای میزبانی از مسابقات آماده نشده است جای تعجب بسیار دارد.

اما نکته جالب از ورزشگاه دستغیب شیراز، شکست ناپذیری مس در این استادیوم بوده است به طوری که در هفت سال اخیر مس بازی های خود را در این استادیوم برابر تیم های شیرازی بدون شکست پشت سر گذاشته است که در این بازی نیز این رکورد ادامه یافت.

در طول حضور تیم مس در شیراز، میزبانی مقامات سپاسی به خصوص سرپرست این تیم از تیم مس خیلی خوب انجام شد و حتی پیش از بازی زمین اصلی مسابقه برای تمرین در اختیار تیم مس قرار گرفت که جای قدردانی از سرپرست محترم این تیم را دارد.

پیش از مسابقه همچنین به دستور مقامات سازمان لیگ، رختکن و قسمت های مختلف ورزشگاه به دلیل مبارزه با بیماری کرونا ضدعفونی گردید.

این بازی که بدون حضور تماشاگران برگزار می شد، به صورت مستقیم از شبکه استانی شیراز پخش شد تا بینندگان آن از تلویزیون شاهد آن باشند.

آقایان محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس و پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان به همراه آقایان ایرج کهندل عضو هیات مدیره و فرهاد نژادفصیحی معاون فنی باشگاه مس با حضور در شیراز این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

هوای شیراز در حالی که شب قبل از مسابقه بسیار سرد بود اما در زمان انجام بازی بسیار بهاری و مطبوع بود.

بازیکنان مس بلافاصله پس از انجام بازی با اتوبوس راهی کرمان شدند تا از امروز خود را آماده بازی بعد برابر مس رفسنجان کنند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز