شماره‌ی خبر : ‌74682 | تعداد بازدید : 596
دوشنبه 7 بهمن ماه 1398 ساعت 00:18

حاشیه های بازی سرخپوشان و مس/ مصائب بی نظارتی بر لیگ یک

بازی تیم های سرخپوشان پاکدشت و مس کرمان به خوبی نشان می داد نظارت های لازم بر مسابقات لیگ یک به خصوص با نزدیک تر شدن به هفته های حساس پیش رو بسیار مهم و ضرروی است و مشخص نیست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال آیا عزم لازم برای این کار در بازی های این فصل

حاشیه های بازی سرخپوشان و مس/ مصائب بی نظارتی بر لیگ یک

بازی تیم های سرخپوشان پاکدشت و مس کرمان به خوبی نشان می داد نظارت های لازم بر مسابقات لیگ یک به خصوص با نزدیک تر شدن به هفته های حساس پیش رو بسیار مهم و ضرروی است و مشخص نیست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال آیا عزم لازم برای این کار در بازی های این فصل را دارند یا خیر؟!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بازی دو تیم در نیمه دوم کاملا تحت تاثیر فشار روانی قرار گرفت که از سوی میزبان بر داور گذاشته شد تا این اتفاق در جریان بازی کاملا اثر گذار باشد.

داور مسابقه از همین رو به اعلام یک پنالتی مشکوک و اخراج بازیکن مس اقدام کرد که تصمیمات اثرگذاری در جریان بازی بودند.

فرزاد مجیدی سرپرست تیم سرخوپشان نقش اصلی را در این مسئله ایفا کرد و او پس از اخراج از کنار زمین از سوی داور دقایقی با عدم خروچ از زمین مانع جریان کار بازی شد. این در حالی بود که رضا عنایتی سرمربی سرخپوشان نیز به دلیل اخراج در بازی قبل روی سکو حضور داشت.

تعدادی از هواداران مس در این بازی برای تشویق تیم خود به تهران آمده بودند که در ورزگاه تازه تاسیس و شیک شهدای اسلامشهر که هفت هزار نفر گنجایش داشت، صدای خود را صدای غالب ورزشگاه کردند.

پیش از بازی از سوی هواداران مس رضا عنایتی و آرمان شهدادنژاد بازیکنان سابق مس که در تیم سرخپوشان حضور داشتند تشویق شدند و عنایتی نیز برخورد گرمی برروی سکو با مقامات باشگاه مس ترتیب داد.

فشنگچی بازیکن تیم سرخپوشان بعد از گلزنی برای تیم خود حرکت بسیار زشتی برابر هواداران مس انجام داد تا بازی را به تشنج بکشد. احمد نخعی سرپرست تیم مس راسا به این اقدام وی معترض شد که داور هر دو نفر را با کارت زرد جریمه کرد.

آقایان محمودی نیا، کهندل و کافی از مدیران باشگاه مس با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز