شماره‌ی خبر : ‌74568 | تعداد بازدید : 589
چهارشنبه 27 آذر ماه 1398 ساعت 10:56

شروع تمرینات مس نوین بعد از یلدا/سرپرست مس نوین: نتیجه بازی با اروند سه بر صفر می‌شود

سرپرست مس نوین با بیان اینکه نتیجه بازی با اروند سه بر صفر خواهد بود و سه امتیاز به حساب مس نوین واریز می‌شود، زمان شروع تمرینات تیم را از اوایل هفته آینده اعلام کرد.

شروع تمرینات مس نوین بعد از یلدا/سرپرست مس نوین: نتیجه بازی با اروند سه بر صفر می‌شود

سرپرست مس نوین با بیان اینکه نتیجه بازی با اروند سه بر صفر خواهد بود و سه امتیاز به حساب مس نوین واریز می‌شود، زمان شروع تمرینات تیم را از اوایل هفته آینده اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس نوین در آخرین بازی خود در نیم فصل اول با 20 دقیقه بازی به سه امتیاز رسید. اتفاقی نادر و باورنکردنی که به دلیل قطع بازی از سوی تیم اروند خرمشهر 7 نفره رخ داد.

مهدی نخعی سرپرست مس نوین درباره این بازی و شرایطی که پیش آمد، می‌گوید: ما طبق روال همیشگی در جلسه هماهنگی قبل از بازی شرکت کردیم و تمام مسئولان برگزاری بازی هم حضور داشتند و هماهنگی‌ها انجام شد و صحبتی درباره عدم حضور تیم اروند نشد.

وی ادامه داد: روز بازی نیز یک ساعت و نیم قبل از بازی به ورزشگاه رفتیم و بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند اما با گذشت دقایقی خبری از حضور تیم اروند برای گرم کردن نشد. موضوعی که باعث تعجب ما شده بود و من از ناظر فدراسیون سوال کردم که ماجرا چیست و ایشان نیز ابراز بی اطلاعی کردند. با این حال با گذشت حدود 20 دقیقه 4 بازیکن اروند به زمین بازی آمدند اما گرم نکردند. متاسفانه ورزشگاه اروند که یکی از زیباترین ورزشگاه‌های خوزستان است شرایط بدی داشت و آب این ورزشگاه قطع بود و همه چیز عجیب به نظر می‌رسید.

سرپرست مس نوین تصریح کرد: بازیکنان ما همانند همیشه کار خود را انجام دادند و 20 دقیقه قبل از شروع بازی زمین را ترک کردند. اما هنگام ورود به زمین دیدیم که تیم اروند با 7 بازیکن به زمین آمده و متوجه شدیم فقط برای جلوگیری از سقوط به دو دسته پایین تر می‌خواهند فقط در زمین حاضر باشند و از جدول کنار نروند. در دقایق ابتدایی یک بار دروازه‌بان اروند و یک بار دیگر بازیکن این تیم دچار مصدومیت شدند و حتی پزشک تیم ما برای مداوای آن ها به زمین رفت. بعد از اینکه ما به گل رسیدیم دروازه‌بان این تیم دچار مصدومیت شد و به داور اعلام کرد دیگر قادر به ادامه بازی نیست و بازی در نهایت نیمه تمام ماند. اقدامی که تیم اروند به دلیل مشکلاتی که دارد از قبل برای خود تعیین کرده بود.

نخعی در رابطه با نتیجه بازی هم گفت: بعد از بازی با داور و ناظر فدراسیون صحبت کردم و آن‌ها اعلام کردند با توجه به یک گل زده، نتیجه چهار بر صفر به سود مس نوین خواهد بود. البته همان جا اختلاف نظرهایی وجود داشت اما از سازمان لیگ استعلام گرفتیم و آن‌ها اعلام کردند نتیجه بازی سه بر صفر خواهد بود و سه امتیاز به حساب مس نوین واریز می شود.

سرپرست مس نوین درباره زمان شروع تمرینات برای نیم فصل دوم و برنامه اردوی این تیم اظهار کرد: به بازیکنان تا یکشنبه هفته آینده استراحت داده شده است. بازی های ما از 22 دی ماه در آستارا آغاز می‌شود و از باشگاه درخواست کرده ایم که یک اردوی 5 تا 7 روزه در منطقه گرمسیر داشته باشیم تا آماده بازی‌های نیم فصل دوم شویم.

نخعی در پایان با بیان اینکه مس نوین تیم جوان و با انگیزه ای است و برای موفقیت و جلب اعتماد نیاز به حمایت دارد، گفت: 8 بازی بدون شکست نتیجه بدی نیست و بچه ها زحمت کشیدند. هرچند که در برخی بازی‌ها شایستگی کاملی برای پیروزی داشتیم و بسیاری از مربیان از مس نوین تعریف و تمجید داشتند. در طول 13 هفته روز به روز بهتر شدیم و امیدوارم با حمایت باشگاه و پرداختی های به موقع، این تیم حفظ شود و در نیم فصل دوم به جمع مدعیان اضافه شود. خوشبختانه مدیرعامل باشگاه اشراف کاملی به فوتبال دارند و می دانند شرایط تیم در نیم فصل دوم حیاتی است. من مطمئن هستم این تیم نتایج خوبی می گیرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز