شماره‌ی خبر : ‌74488 | تعداد بازدید : 1149
دوشنبه 4 آذر ماه 1398 ساعت 14:52

مس نوین0-0شهید قندی/بیگانگی نوینی ها با شکست و تداوم حفظ دروازه(عکس)

مس نوین در یک بازی جذاب خانگی مقابل تیم خوب و مدعی شهید قندی یزد به تساوی بدون گل رسید. در حالی که هر دو تیم موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل خلق کردند و شاگردان رضا ترکزاده نیز به خصوص در 10 دقیقه پایانی تنها چند میلیمتر تا برتری کم آورند.

مس نوین0-0شهید قندی/بیگانگی نوینی ها با شکست و تداوم حفظ دروازه(عکس)

مس نوین در یک بازی جذاب خانگی مقابل تیم خوب و مدعی شهید قندی یزد به تساوی بدون گل رسید. در حالی که هر دو تیم موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل خلق کردند و شاگردان رضا ترکزاده نیز به خصوص در 10 دقیقه پایانی تنها چند میلیمتر تا برتری کم آورند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ لیگ دسته دوم روز گذشته به ایستگاه دهم رسید و در یکی از بازی‌های مهم هفته، دو تیم مس نوین کرمان و شهید قندی یزد که با نوع فوتبال خود در این فصل مورد تحسین قرار گرفته‌اند، در ورزشگاه باهنر به مصاف هم رفتند. رضا ترکزاده که به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره گر عملکرد بازیکنانش بود، مس نوین را با ترکیب حسن رفیعی، علی خلیلی، مهران غلامشاهی، رضا محمدی، کیان عباسپور، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، امین کاظمیان، علی خورشیدی، حامد منصورآبادی و طاهر شریفی مقابل شهید قندی قرار داد.

در روزی که سرمای شدیدی در کرمان و ورزشگاه باهنر حاکم بود، بازی هم با سردی آغاز شد و دو تیم بیشتر مشغول محک زدن یکدیگر بودند و البته مترصد کوچکترین روزنه در دفاع برای بهترین استفاده ممکن. با گذشت چند دقیقه مس نوین میل بیشتری نسبت به حریفش برای حمله پیدا کرد و بازیکنان این تیم روی دو اشتباه دفاع حریف می‌توانستند استفاده بهتری از موقعیت‌های خود داشته باشند اما دقت کافی در ساق‌های سرد شاگردان ترکزاده وجود نداشت. در دقایق پایانی هم ارسال خوب علی خورشیدی روی دروازه طاهر شریفی را در موقعیت عالی قرار داد که ضربه سر مهاجم مس نوین با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول در حالی که شهید قندی هم تحرکات نه چندان جدی روی دروازه مس نوین داشت، بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اما بازی حرارت بیشتری پیدا کرد و کادرفنی مس نوین تصمیم به ورود حمید محمدرفیعی گرفت تا این مهاجم بتواند خطرات روی دروازه حریف را به ثمر بنشاند. در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم شاهد حملات همه جانبه میزبان بودیم و بازیکنان مس نوین با حضور پر تعداد در زمین حریف، خطرهای نسبی روی دروازه ایجاد کردند که این حملات راهی به چارچوب پیدا نکرد.

با این حال با فروکش کردن تب حملات مس نوین، این تیم یزدی بود که برای رسیدن به گل چندین بار روی دروازه مس نوین موقعیت‌های جدی خلق کرد و واکنش‌های حسن رفیعی که در دو بازی قبلی موفق به ثبت کلین شیت شده بود، مانع فروپاشی دروازه مس نوین شد. همچنین در دقیقه 75 مهاجم شهید قندی تنها چند میلیمتر با گلزنی فاصله داشت و ضربه سر خطرناکش با خوش شانسی میزبان به تیرک افقی برخورد کرد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

با این حال در 10 دقیقه پایانی نوبت به مس نوین رسید و شاگردان ترکزاده به هیچ عنوان نمی‌خواستند در خانه امتیاز از دست بدهند. حملات پر تعداد و یکی پس از دیگری بازیکنان متعصب مس نوین روی دروازه شهید قندی انجام می‌شد؛ شوت سعید شمس الدینی با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه به بیرون رفت تا این بار از خوش شانسی میهمان رونمایی شود. همچنین در دقیقه 90 ضربه سر عالی عارف زینلی هافبک تعویضی نوین روی ارسال کیان عباسپور تا آستانه باز شدن دروازه پیش رفت که واکنش دیدنی دروازه‌بان حریف اجازه رسیدن به گل برتری را به مس نوین نداد.

این بازی جذاب در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و مس نوین در یک مصاف سخت برای سومین بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشت و البته همچنان در پنج هفته اخیر با شکست بیگانگی کرد. تیم ترکزاده حالا با 11 امتیاز در رده نهم قرار گرفته و هفته آینده در یکی دیگر از بازی‌های دشوار خود به میهمانی خیبر خرم آباد خواهد رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز