شماره‌ی خبر : ‌74444 | تعداد بازدید : 632
دوشنبه 20 آبان ماه 1398 ساعت 00:48

مدیرعامل باشگاه مس: تشنج از طرف مقامات اصلی باشگاه حریف آغاز شد

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در پایان بازی جنجالی و پرتنش در ارومیه برابر تیم نود، مقامات باشگاه میزبان را عامل اصلی این جنجال عنوان کرد.

مدیرعامل باشگاه مس: تشنج از طرف مقامات اصلی باشگاه حریف آغاز شد

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در پایان بازی جنجالی و پرتنش در ارومیه برابر تیم نود، مقامات باشگاه میزبان را عامل اصلی این جنجال عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از پایگاه خبری فوتبال؛ محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان که فوتبالی‌ها همواره اخلاق مداری و صداقت او را تایید می‌کنند، اخراج سرمربی تیمش را متاثر از ایجاد تشنج عوامل باشگاه نود می‌داند که حسینی نمی‌توانست واکنشی به صحبت‌های بیرون از زمین توسط عوامل تیم حریف نشان ندهد و داور هم او را اخراج کرد. مدیرعامل باشگاه مس گفت: می‌دانستیم بازی سختی در ارومیه داریم. تیم نود هواداران پر شوری دارد اما تیم ما برای برد به ارومیه سفر کرده بود. البته نتیجه مساوی هم برای ما خوب است و در هفته‌های آینده امتیازات از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

وی ادامه داد: من 20 سال در فوتبال به عنوان بازیکن، مربی و مدیرعامل حضور دارم اما برای اولین بار بود که چنین اتفاقاتی را در فوتبال دیدم. از طرف هواداران ارومیه‌ای موردی نبود و ما ساعات خوبی را در ارومیه سپری کردیم اما عده‌ای از باشگاه نود عامل تشنج بودند و من تا به حال ندیده‌ام عوامل یک باشگاه از روی سکوها به نیمکت حریف اهانت کنند. هر سرمربی نیاز به امنیت دارد اما نباید از طرف مسئول اصلی یک باشگاه (یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود منظور صحبت‌های محمودی نیا است) چیزی بشنود و این مسئله را چه کسی پاسخ می‌دهد؟!

محمودی نیا تصریح کرد: ما به ارومیه آمدیم تا در امنیت کامل فوتبال بازی کنیم و برای هر نتیجه‌ای آماده بودیم. اما روز قبل از بازی مصاحبه جنجالی منتشر می‌کنند و در حین بازی هم خودم دیدم که از طرف مسئول اصلی باشگاه تشنج ایجاد شد. فدراسیون باید به این مسئله ورود کند چون مس کرمان در سال های گذشته چه در میزبانی و چه در میهمانی همه مسائل اخلاقی را رعایت کرده است. امسال هم شخصیت تیمی به خوبی مدیریتی شده و همه اتفاقاتی که در ارومیه رخ داد را رصد کردند. من نزدیک به اتفاقات بودم و متاسفانه تشنج از جانب عوامل باشگاه نود شکل گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز