شماره‌ی خبر : ‌74344 | تعداد بازدید : 555
شنبه 20 مهر ماه 1398 ساعت 01:11

بازی های سنگین مس در هفته های میانی لیگ یک/عادت به گرفتن امتیاز از بالانشینان

قرعه کشی بازی های مس کرمان به صورت ناخواسته در ابتدای بازی های لیگ یک فوتبال کشور در این فصل به گونه رقم خورده است که مس در هفته های میانی نیم فصل اول به صورت متوالی با تیم های بالای جدول مصاف می دهد.

بازی های سنگین مس در هفته های میانی لیگ یک/عادت به گرفتن امتیاز از بالانشینان

قرعه کشی بازی های مس کرمان به صورت ناخواسته در ابتدای بازی های لیگ یک فوتبال کشور در این فصل به گونه رقم خورده است که مس در هفته های میانی نیم فصل اول به صورت متوالی با تیم های بالای جدول مصاف می دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پش از گذشت 6 هفته ابتدایی مسابقات و ورود بازی ها به هفته های میانی مسابقات، این تیم یکی پس از دیگر با تیم هایی روبرو می شود که در بالای جدول حضور دارند و این نشان از سنگینی بازی های مس در این هفته ها دارد.

تیم مس پس از اینکه از چالش های چهار هفته نخست گذر کرد و بهتر سروشکل خود را شناخت، در هفته های پنجم و ششم در بازی برابر داماش و ملوان نشان داد که تسلط بیشتری بر بازی های خود پیدا کرده است.

این تیم اما از هفته هفتم وارد بازی های سنگین خود شد و در این هفته در حالی که کاملا شایستگی کسب سه امتیاز برابر خوشه طلایی از تیم های مدعی و صدرنشین این فصل را داشت به تساوی بدون گل دست یافت که همین خوشه طلایی که با خوش شانسی در کرمان از شکست گریخته بود در بازی هفته بعد خود به پیروزی چهار گله دست یافت.

در هفته هشتم نیز تیم مس در کرج برابر یکی دیگر از تیم های بالانشین و مدعی این فصل یعنی گل ریحان رفت و در این بازی نیز می توانست فاتح سه امتیاز باشد که در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

اما بازی های سنگین مس ادامه دارد و تیم مس در بازی بعدی لیگ یک خود نیز باید به مصاف سپاسی برود که با 17 امتیاز در یک قدمی صدر جدول است و در این هفته ها نتایج خوبی گرفته است.

تیم مس که در این دو هفته اجازه فرار به تیم های صدرنشین رودروی خود را نداده است حالا باید در هفته های پیش رو با گرفتن امتیاز کامل از این تیم های صدرنشین، خود را به آن ها نزدیک تر نماید که بازی با سپاسی نیز در همین راستاست.

مس در هفته دهم نیز بازهم به مصاف یکی دیگر از تیم های بالای جدول خواهد رفت و در رفسنجان برابر مس رفسنجان صدرنشین این روزهای لیگ بازی خواهد کرد تا چالش بازی برابر مدعیان همچنان ادامه داشته باشد.

و البته بازی هفته یازدهم و دوازدهم مس نیز برابر تیم های بادران و نود ارومیه است که این تیم ها نیز این هفته ها در جمع پنج تیم بالای حدول قرار دارند تا چالش بازی برابر صدرنشینان این هفته های لیگ یک تا هفته سیزدهم برای مس ادامه داشته باشد و از هفته سیزدهم به بعد و بازی برابر استقلال خوزستان، به فراخور جدول بازی های مس با سبکی بیشتری همراه شود.

مس کرمان که در چهار هفته ابتدایی شرایطی غیر فنی و بیشتر حاشیه ای را برای تسلط بیشتر بر خود پشت سر، از هفته هفتم و در دو هفته اخیر با بازی برابر خوشه طلایی و گل ریحان وارد پنج هفته پرچالش برابر صدرنشینان شده است که این جبهه ادامه دارد.

تیم مس در این دو بازی ثابت کرد که از نظر فنی هیچ چیز کمتر از تیم های مدعی بالای جدول این هفته ها ندارد و با تسلط بیشتر بر تمرکز خود می تواند با امتیاز کامل از این بازی ها خارج شود که قطعا شاگردان مجتبی حسینی که بازی سنگین حذفی برابر ذوب آهن در اصفهان را نیز در پیش دارند، برای این هفته های چالش برانگیز برابر تیم های بالای جدول این هفته ها از هر نظر آمادگی خود را به طور تمام و کمال حفظ می کنند تا از طریق تیم های صدر جدول به بالای جدول خود را نزدیک نمایند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز