شماره‌ی خبر : ‌74342 | تعداد بازدید : 924
شنبه 20 مهر ماه 1398 ساعت 00:44

حاشیه های بازی گل ریحان و مس/تشویق یک امتیازی مس در کرج

تیم فوتبال مس در یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه این فصل خود در کرج با دست پر زمین را ترک کرد و در پایان بازی با گل ریحان مدعی با تساوی یک بر یک با کسب یک امتیاز در میان تشویق هواداران حاضر خود در ورزشگاه انقلاب کرج و حتی هواداران تیم میزبان که

حاشیه های بازی گل ریحان و مس/تشویق یک امتیازی مس در کرج

تیم فوتبال مس در یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه این فصل خود در کرج با دست پر زمین را ترک کرد و در پایان بازی با گل ریحان مدعی با تساوی یک بر یک با کسب یک امتیاز در میان تشویق هواداران حاضر خود در ورزشگاه انقلاب کرج و حتی هواداران تیم میزبان که معتقد بودند مس در این مسابقه به خصوص در نیمه دوم نمایش بهتری داشت زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس در این بازی به خصوص در نیمه دوم نمایش جسورانه و خوبی ار از خود به نمایش گذاشت و بازی این تیم در نیمه دوم حتی می توانست برای مس سه امتیاز با ارزش را در صورت به ثمر نشاندن موقعیت های گل به ارمغان بیاورد.

برخلاف سال های قبل که بازی های تیم البرزی به صورت مستقیم از شبکه استانی آن پخش می شد، در این فصل بازی های این تیم پخش زنده نداشت.

تعدادی از هواداران کرمانی مس مقیم تهران برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمدند همچنین بچه های مدرسه فوتبال پدر ارشای عباسی بازیکن مس که در کرج حاضر بود نیز در بازی برای تشویق مس در ورزشگاه حاضر بودند تا تیم مس در این مسابقه احساس تنهایی نکند.

داوری این بازی نیز همانند داوری های هفته پیش به شدت با اعتراض دو تیم مواجه شد و در دو صحنه عدم اعلام خطایهای واضح به سود مس برای حریف تبدیل به موقعیت های خطرناک شد. در دو صحنه نیز نیمکت نشینان و بازیکنان مس معتقد به خطای پنالتی برای تیم مس کرمان بودند که داور به راحتی از آن ها چشم پوشید تا معضلات داوری برای مس کرمان همچنان ادامه داشته باشد.

هوای بسیار خوب کرج و زمین چمن مطلوب ورزشگاه این شهر امکان ارائه یک بازی خوب را برای دو تیم فراهم کرده بود.

آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان پیش از بازی و بعد از آت با حضور در رختکن تیم فوتبال مس کرمان در کنار عوامل این تیم قرار داشت.

تعدادی از بازیکنان تیم گل ریحان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم مس را داشتند پیش از بازی با عوامی تیم سابق خود به خوش و بش پرداختند.

یکی از هواداران تیم گل ریحان از جایگاه ویژه این ورزشگاه خیلی راحت به سمت نیمکت تیم مس بطری پرت کرد و به آن ها فحاشی نمود و هیچ برخوردی هم از سوی نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه به سمت خود ندید!

محمد نصرتی مربی تیم گل ریحان به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه ایت بازی را دنبال نمود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز