شماره‌ی خبر : ‌727 | تعداد بازدید : 3096
سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:28

حواشی عجیب و غریب و زشت ورزشگاه هفت تیر بابل

اتفاقات ورزشگاه بابل در جریان بازی خونه به خونه و مس باید کاملا توسط فدراسیون فوتبال بررسی شود و این اتفاقات در کمیته‌ی انضباطی کاملا مورد کنکاش قرار گیرد.

حواشی عجیب و غریب و زشت ورزشگاه هفت تیر بابل

همانطور که انتظار می‌رفت بازی تیم‌های خونه به خونه بابل و مس کرمان کم حاشیه نداشت و متاسفانه صحنه‌های بسیار زشتی در جریان این بازی در ورزشگاه هفت تیر بابل رقم خورد.

البته هم ناظر فدراسیون فوتبال در ورزشگاه وجود داشت که قطعا گزارش کامل این اتفاقات را اعلام خواهد کرد و هم عکس و فیلم‌های ناسزاها و برخورد زشت برخی از تماشاگران به خصوص با اکبر میثاقیان در باشگاه مس وجود دارد که به عنوان سند تحویل فدراسیون فوتبال خواهد شد.

حاشیه‌های این بازی از زمان ورود بازیکنان مس به ورزشگاه بابل آغاز شد... یکی از افراد شرور معروف مازندران که چندی پیش فیلمی از او نیز در فضای مجازی منتشر شده بود، در مقابل درب ورودی ورزشگاه ایستاده بود و خیلی راحت علاوه بر ناسزا بازیکنان و مربی تیم مس را تهدید جانی می‌کرد!! این اتفاق درست در برابر چشم ماموران نیروی انتظامی نیز رخ می‌داد که ان‌ها نیز هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دادند!

با ورود بازیکنان مس به رختکن، برخی از تماشاگران بابلی که در سکوهای کنار رختکن مس مستقر بودند با الفاظ بسیار زشتی علیه سرمربی تیم مس کرمان اقدام به شعار کردند.

زمانی که بازیکنان تیم مس کرمان وارد زمین شدند با پرتاب بطری از سوی برخی تماشاگران روبرو شدند و فحاشی علیه آن‌ها نیز ادامه داشت.

جالب اینکه در این زمان و در حالی که خبرنگاران کرمانی مشغول ضبط این تصاویر بودند، متصدی برانکارد ورزشگاه با یکی از خبرنگاران کرمانی درگیری فیزیکی پیدا کرد که با دخالت عوامل تیم مس مجبور به ترک صحنه شد.

در این زمان یکی از برادران مالک تیم خونه به خونه وارد صحنه شد و او نیز خیلی راحت کرمانی‌ها را تهدید جانی کرد و درصدد شکستن دوربین عکاس باشگاه مس بود که ناظر فدراسیون بلافاصله وارد صحنه شد و او را از این کار منع و دور کرد... او البته به تهدیدات جانی خود علیه کرمانی‌ها خیلی راحت ادامه می‌داد!

زمانی که خبرنگاران کرمانی در جایگاه ویژه این ورزشگاه مستقر شدند یک فرد که در آی دی کارت او تدارکات تیم خونه به خونه درج شده بود، به جایگاه خبرنگاران آمد و همه‌ی خبرنگاران را تهدید کرد که از گرفتن فیلم خودداری کنند تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید!! او یک نفر لباس شخصی را نیز در جایگاه مستقر کرد تا مانع ضبط تصاویر شود که این اقدام حتی با اعتراض خبرنگاران مازندرانی روبرو شد و یکی از عوامل هیات فوتبال مازندران نیز به این اقدامات معترض شد و فرد مذکور را از جایگاه خبرنگاران بیرون کرد.

برخلاف روی سکوها در جایگاه خبرنگاران جو بسیار خوبی حاکم بود و همکاران رسانه‌ای کرمانی و مازندرانی در کمال آرامش و دوستی بازی را تماشا کردند.

یک بنر علیه اکبر میثاقیان در روی سکوها تدارک دیده شده بود که با اعتراض باشگاه مس این بنر جمع آوری شد.

اکبر میثاقیان در طول بازی حتی یک دقیقه هم از روی نیمکت بلند نشد و به احترام هواداران واقعی خونه به خونه نود دقیقه نشسته بازی را زیر نظر داشت. او با این حرکت جلوی هرگونه فضاسازی را نیز گرفت.

بازیکنان تیم خونه به خونه که حتی جرات سلام کردن به مربی سابق خود را هم نداشتند، بعد از بازی با برقرای تماس با عوامل تیم مس ضمن عذرخواهی از سرمربی سابق خود اعلام کردند که رسما از این کار منع شده‌اند!

بعد از گل دوم تیم مس، مالک تیم خونه به خونه و افراد نزدیک به او شخصا به کنار زمین آمدند و متاسفانه اصلا حرف‌های جالبی را بر زبان نیاوردند.

بعد از اتمام بازی نزدیک به دو ساعت بازیکنان و کادر تیم مس در رختکن کوچک ورزشگاه هفت تیر باقی ماندند تا امنیت برای خروج آن‌ها برقرار شود.

در برابر یکی از درب‌های خروجی ورزشگاه، تماشاگران بابلی با برخی از نیروهای انتظامی درگیری فیزیکی پیدا کردند که این امر منجر به دستگیری برخی از تماشاگران بابلی نیز شد.

در زمان خروج اکبر میثاقیان از رختکن و حرکت او به سمت اتوبوس بازهم برخی از تماشاگران تحریک شده‌ی خونه به خونه اقدام به فحاشی و الفظ رکیک به سرمربی مس کردند.

اعضای تیم فوتبال مس با اسکورت شدید نیروهای امنیتی و لباس شخصی ورزشگاه به سمت اتوبوس تیم خود حرکت کردند.

اسکورت اتوبوس تیم مس تا خارج از شهر بابل توسط ماشین‌های پلیس ادامه داشت و نیروهای لباس شخصی نیز تا هتل تیم مس که در قائمشهر قرار داشت، در داخل اتوبوس تیم مس حضور داشتند که جا دارد از زحمات این نیروهای عزیز برای حفظ امنیت بازیکنان مس تقدیر و تشکر کرد.

بهرروی اتفاقات ورزشگاه بابل در جریان بازی خونه به خونه و مس باید کاملا توسط فدراسیون فوتبال بررسی شود و این اتفاقات در کمیته‌ی انضباطی کاملا مورد کنکاش قرار گیرد.


سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 12:29
این بار دیگه مس نباید از حق خودش بگذره و باید یک شکایت اساسی به فدراسون بده الآن دیگه مسأله فقط مس نیست بحث سر شرافت تمام کرمانی هاست که اینجوری مورد توهین قرار گرفته اند
سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 14:50
واقعا برای مسئولین مس متاسفم که با وجود این همه تهدید و توهین و فحاشی حاضر شدند در زمین بازی کنند بازی میبایست در زمین بی طرف انجام میشد نه زیر باران ناسزا
سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 15:04
مجتبی جوک میگی انگار سال پیش فوتبال مس رو ندیدی که همین مردم و مدیران مازندران 1000 برابر خونه به خونه به مس تهمت زدند که اگه هر ادم منصف و عاقلی این قضیه رو میفهمید کلا مازندران فوتبالش میبایست تعطیل بشه.که نشد حالا شما میخوای بخاطر دو تا فحش بیان از شرافت کرمان دفاع کنند واقعا خنده داره.
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 00:00
خوشحال شدم تیم مس عالی بازی کرد ملکی ستاره میدان بود درود بر اکبر اقا میثاقیان حالا مسولان بابل متوجه میشوند چه مربی خوبی از دست دادند
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 00:31
خجالت بکشین.چقدر دروغ.از خدا بترسین.من تو ورزشگاه بودم.تمام حرفاتون دروغه.واقعا حسادت تو حرفاتون موج میزنه.
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 00:36
آهای نویسنده ی کینه ای دیگه لازم نکرده چیزی بگی.تعریف شما کرمانی ها تو ایران پیچیده.تمام حرفاتون مزخرف بود.مثلا اون شرور که گفتی اصلا اونی نیست که گفتی چون اون شرور چند ماهه زندانه!
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 04:03
این حرکات بسیار بسیار زشت و زننده که به هیچ وجه قابل انکار نیستند نشاندهنده فرهنگ یک تعداد ادم تازه به دوران رسبده میباشد که البته حساب انها از مردم بابل کاملا جداست در نظر دوستمان مجتبی ملاحظه میفرمایید که کاملا برنامه ریزی شده هم عمل میکنند رای منفی ادمهای حسن زاده که حقوق بگیران واقعی او هستند نشاندهنده این موضوع است که هر جا که بهشون فرمان بدهند حاضر شده لجن پراکنی هم میکنند برخورد جدی فدراسیون فوتبال با این کشاورزان دیروز وفوتبالیهای امروز را خواستارم فقط محرومیت !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 04:20
یک ضرب المثل قدیمی میگه از کوزه همان طراود که دراوست بیش از این هم توقع نبود از این نمک نشناسان بابلی . اینها فراموش کرده اند همه امتیازاتی که دارند را همین اکبر بدست اورده و انها بودند برای تیمشان حاشیه درست کردند و اکبر را از تیم دور کرده گور خودشان را با دست خود کندند
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:16
بعضی از هواداران فوتبال بابل که بیشتر به اراذل و اوباش می خورند تا ورزشکاران با فحاشی شان فرهنگ مبتذل غیرورزشی خود را به نمایش گذاشتند درحالی که بازیکنان تیم خونه به خونه بابل از هرگونه احترام نسبت به مربی سابق خود به صورت رسمی منع شده بوند و همه ی عوامل تیم خونه به خونه بابل خود را با آشوب و تهدید و فحاشی های حاکم بر جو ورزشگاه هماهنگ کرده بودند و سکوهای کنار رختکن بازیکنان مس را به فحاشان و تهدید کنندگان اختصاص داده بودند و این همکاری باشگاه تیم خونه به خونه بابل تا حدی بود که تماشاچیان فحاش ازحداقل فاصله نزدیکی بازیکنان برای فحاشی و پرت کردن اشیاء به سمت بازیکنان بهره می بردندو این امر ادامه داشت به طوری که بعد از 2 ساعت از گذشت پایان بازی باز هم کنار رختکن از تماشاگران فحاش خالی نشده بود و این امر تا لحظه ی خروج بازیکنان از ورزشگاه شهربابل ادامه داشت اگرچه تیم مس کرمان با صبوری با این بی حرمتی ها برخورد کرد اما مسئولین تیم خونه به خونه از این همه بی حرمتی ها نه تنها هیچ معذرتی خواهی نکردن بلکه خود نیز تا توانستند آنها را حمایت کرده و به آنها انسجام داده اند و خود و بی کفایتی خود را پشت آشوب اراذل و اوباش شان مخفی کرده اند.
جواد محمد نیا هریکندهای بابل
1
4
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 12:35
چرا اینقدر دروغ می گوید.با این حرفهای پوچ نمیتوانیدحیثیت مردم بابل را زیر سوال ببرید.یادتان نرود در بازی رفت همین تماشاگران کرمانی به میثاقیانه خائن وتیم خونه به خونه چقدر فحش وناسزا گفتند
شنبه 18 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 12:11
اولاً حیثیت مردم شریف بابل نیست و صحبت درمورد فحاشان و اراذل و اوباش تماشگرنما هست بعد هم اگر در کرمان یا هرجای دیگه تماشاگرنماهایی پیدا شوند که حیثیت مردم آن شهر و ورزش آن شهر را زیرسؤال ببرند هم باشگاه و هم آن تیم ورزشی باید از طرف مسئولین مجازات شوند این که دیگه جای بحث نداره
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز