شماره‌ی خبر : ‌726 | تعداد بازدید : 1438
سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:11

خونه به خونه بابل 2-2 مس کرمان/ یک امتیاز در باران فحش و ناسزا بابل

در نهایت این بازی حساس که در زیر باران شدید ناسزاها و حرف‌های زشت برخی از هواداران خونه به خونه به سوی تیم مس و سرمربی آن انجام گرفت، با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

خونه به خونه بابل 2-2 مس کرمان/ یک امتیاز در باران فحش و ناسزا بابل

دیدار حساس و سرنوشت ساز تیم های خونه به خونه و مس در ورزشگاه هفت تیر بابل به تساوی دو بر دو رسید.

در این بازی که از هفته‌ی سی و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور و با قضاوت علیرضا فغانی و در حضور نزدیک به شش هزار تماشاگر بابلی برگزار می‌شد، برای هر دو تیم حساسیت فوق‌العاده‌ای داشت.

تقابل اکبر میثاقیان با تیم سابق خود در این فصل با توجه به جو وحشتناکی که علیه او در بابل ایجاد شده بود و همچنین جایگاه دو تیم در جدول، همگی سبب می‌شد که این بازی در شرایطی نه چندان عادی برگزار شود.

مس در این بازی با ترکیب ملکی، مختاری، حسین حیدری، امیر حسین عسگری، داداش‌وند، زینال‌خیری، حسین‌خانی، زنده‌روح، امرایی، صادقی و یونسی به میدان رفت که در نیمه‌ی دوم، دقیقی و جعفری نیز برای این تیم به میدان رفتند.

در حالی که بازی کاملا تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای آن قرار داشت، تیم مس کرمان بازی را بهتر آغاز کرد و حملات این تیم به مراتب خطرناک‌تر از تیم میزبان در شروع بازی رقم خورد.

پس از موقعیتی که کیوان امرایی در محوطه‌ی حریف داشت، در دقیقه‌ی 25 بازی امرایی می‌توانست دروازه‌ی تیم بابلی را باز کند که شوت او کم جان روانه‌ی دروازه‌ی حریف شد تا مس به گل اول بازی نرسد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی در نیمه‌ی اول میزبان از غفلت مدافعان مس نهایت استفاده را برد و با یک ارسال از سمت چپ زمین مس و ضربه‌ی سر باقری در دقیقه‌ی 42 به گل اول بازی رسید.

در نیمه‌ی دوم اما تیم مس در حملات دقت بیشتری به خرج داد و در دقیقه‌ی 57 بازی با حرکت عالی کیوان امرایی و تاثیرگزاری علی یونسی به گل تساوی خود دست یافت.

بازی دو تیم که در نیمه‌ی دوم بسیار زیبا و سریع پیگیری می‌شد بازهم گل داشت و تیم خونه به خونه که با تعداد نفرات بیشتری برروی دروازه‌ی مس حمله می‌کرد بازهم از جلو کشیدن بازیکنان این تیم استفاده کرد و در درقیقه‌ی 75 بازی با خطای ملکی در محوطه‌ی جریمه‌ی مس به یک پنالتی رسید.

این پنالتی توسط نظیف‌کار تبدیل به گل دوم تیم میزبان شد اما این هم پایان قصه‌ی این بازی پر ماجرا نبود.

شاگردان اکبر میثاقیان که اصلا دوست نداشتند در بابل بازنده باشند بازهم به بازی برگشتند و در دقیقه‌ی 80 بازی و برروی پرتاب اوت احمد زنده‌روح و پاس زینال‌خیری، فرزاد حسین‌خانی در برابر دروازه‌ی حریف صاحب موقعیت شد تا گل تساوی را بار دیگر برای مس به ثمر برساند.

در دقایق پایانی بازی دفع عالی یک توپ توسط کورش ملکی این اجازه را نداد که میزبان بازهم جلو بی‌افتد تا در نهایت این بازی حساس که در زیر باران شدید ناسزاها و حرف‌های زشت برخی از هواداران خونه به خونه به سوی تیم مس و سرمربی آن انجام گرفت، با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

با تقسیم امتیازات این بازی سایر تیم‌های بالای جدول به شدت خوشحال شدند ولی با این حال شانس صعود برای هر دو تیم مس و خونه به خونه در دو بازی آینده باقی ماند.


سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 15:30
بازی خوبی بود اگه بازی های گزشته ی باهمین روحیه جنگنده گی بازی میکردیم حداقل امتیازهای میگرفتیم اما خوبه نه خودمان سعودمیکنیم نه خونه به خونه بابل مثل سال گذشته دعوای مابانساجی امسال باخونه به خونه
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 04:16
قابل توجه مسولین محترم سایت مس همانطور که ملاحظه میفرمایید تعداد اندکی از حقوق بگیران حسن زاده بابلی به سایت مس امده به همه کامنتهای ما نظر منفی میدهند و این در حالی است که در سایتهای خودشان برای ثبت نظر ابتدا باید در ان سایت عضو شد که برای عضوشدن هم ایمیل میخواهند و به محض اعلام نظر منفی ایمیل طرف را بلاک میکنند . اگاه باشید و هوشیار
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) حسن  1395/02/16 ساعت 15:39
هوی مس ته جدولی نکفتم بشین سرجات حرف نزن
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 09:38
این فصل هم موندیم انشالله فصل بعد بیدار بشیم ومنافع شخصی رو تموم کنیم ودلمون برای اینهمه هزینه بسوزه >
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز