شماره‌ی خبر : ‌64039 | تعداد بازدید : 2057
سه‌شنبه 11 تیر ماه 1398 ساعت 09:39

روز جهانی ورزشی نویسان مبارک باد

امروز، دوم جولای( 11 تیر) ، در تقویم کشورهای جهان به عنوان روزجهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است.

روز جهانی ورزشی نویسان مبارک باد

امروز، دوم جولای( 11 تیر) ، در تقویم کشورهای جهان به عنوان روزجهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS)  و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد. 

این روز برای ارتقاء هر چه بیشتر روزنامه نگاران ورزشی در کار حرفه ای شان، استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای صلح جهانی، عدالت و بی طرفی در دنیا یاد شده است. روزنامه نگاران ورزشی  نه تنها می توانند ارزش های والای انسانی را در ورزش، بلکه در سراسر دنیا، گسترش دهند.

اگرچه عشق به ورزش این شغل را برای ورزشی نویسان شیرین کرده است با این حال همواره سختی ها و تلخی های فراوانی پیش روی خبرنگاران این حوزه است.

زنان و مردانی که برای کشف صحت خبرها از هر مشکلی عبور کرده و گاهی در سخت ترین شرایط خبر تهیه می کنند و کمک به پیشرفت و توسعه ورزش را رسالت خود می دانند.

ورزشی نویسان عضو مهمی از جامعه ورزشی کشور به حساب می آیند چراکه هر خبرنگاری که با جوهر قلب خود برای ورزش می نویسد می تواند در ایجاد  انگیزه برای  مدیران، مسئولین و قهرمانان نقش به سزایی داشته باشد.

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان این روز بزرگ را به همه ورزشی نویسان ایران به خصوص خبرنگاران و اهالی صادق قلم در کرمان که با خبرها و تحلیل های صادقانه خود چراغ هدایت برای باشگاه مس کرمان روشن می کنند، صمیمانه تبریک می گوید و برای آن ها آرزوی سلامت و پیروزی را دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز