شماره‌ی خبر : ‌63824 | تعداد بازدید : 710
شنبه 17 فروردین ماه 1398 ساعت 09:37

حاشیه های بازی مس و ملوان/بهار پشت در مس جاماند

در این بازی هوای مطلوب بهاری و کیفیت عالی چمن ورزشگاه سبب شده بود که حس و حال بهاری در ورزشگاه موج بزند اما دل های کرمانی ها در پایان این بازی بهاری نشد.

حاشیه های بازی مس و ملوان/بهار پشت در مس جاماند

مس کرمان در اولین بازی خانگی خود در سال 1398 نتوانست کام هوادارانش را در آخرین روزهای تعطیلات شاد کند و با تساوی برابر ملوان در کرمان شانس های خود را برای حضور در جمع مدعیان از دست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی هوای مطلوب بهاری و کیفیت عالی چمن ورزشگاه سبب شده بود که حس و حال بهاری در ورزشگاه موج بزند اما دل های کرمانی ها در پایان این بازی بهاری نشد.

دروازه بان تیم ملوان که در این بازی برای اولین بار بازی های لیگ یک را تجربه می کرد مهمترین عامل عدم پیروزی مس در این بازی بود. مبین عشایر در این بازی بیش از سه موقعیت عالی و صددرصد گلزنی را از مسی ها گرفت تا انگیزه بالای او در این بازی برای بازیکنان مس دردسر شود. البته عدم دقت بازیکنان مس دربعضی از حملات در زدن ضربات آخر نیز مزید بر علت شد.

باشگاه مس پیش از شروع بازی با پارچه نوشته ای درگذشت آقای فولادی ازاعضای سابق هیات مدیره باشگاه خود راخانواده ایشان تسلیت گفت.

هواداران مس نیز در این بازی از روی سکوها با تشویق مرحوم عسکری یاد وخاطره این لیدر پیشکوست را که به تازگی به رحمت ایزدی رفته است گرامی داشتند.

پیش از شروع بازی به احترام هموطنان از دست رفته در سیل اخیر کشور یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه اعلام شد.

فرزاد حسین خانی که در این بازی به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در ترکیب تیم قرار بگیرد، در قامت سرمربی تیم 90 دقیقه از روی نیمکت و لب خط به هدایت تیم پرداخت.

داور این مسابقه در یک صحنه بحث برانگیز خطای هند و پنالتی بازیکن ملوان را اعلام نکرد که این موضوع در دقایق پایانی نیمه اول به شدت با اعتراض بازیکنان مس مواجه شد.

با تساوی تیم فوتبال مس هرچند برروی کاغذ تیم مس همچنان شانس صعود به لیگ برتر را دارد اما در بازی های پیش رو اتفاقات بسیار عجیبی باید رخ دهد که مس کرمان در هفته های پایانی لیگ یک در جمع دو تیم صعود کننده قرار بگیرد.

 


شنبه 17 فروردین ماه 1398 ساعت 12:03
تاوقتی اختلافات توباشگاه مس حل نشه هواداربی فایده به ورزشگاه بره
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز