شماره‌ی خبر : ‌63758 | تعداد بازدید : 634
دوشنبه 13 اسفند ماه 1397 ساعت 08:21

حاشیه‌های بازی مس و اروند/سه امتیاز شیرین تر از عسل به کام کرمان

تیم فوتبال مس کرمان در بهترین زمان ممکن سه امتیاز با ارزش بازی با اروند خرمشهر را به حساب خود ریخت تا نهایت استفاده را نسبت به از دست دادن امتیاز تیم های رقیب بالای جدولی انجام دهد و برای اولین بار در نیم فصل دوم صعود را در جدول مسابقات تجربه کند

حاشیه‌های بازی مس و اروند/سه امتیاز شیرین تر از عسل به کام کرمان

تیم فوتبال مس کرمان در بهترین زمان ممکن سه امتیاز با ارزش بازی با اروند خرمشهر را به حساب خود ریخت تا نهایت استفاده را نسبت به از دست دادن امتیاز تیم های رقیب بالای جدولی انجام دهد و برای اولین بار در نیم فصل دوم صعود را در جدول مسابقات تجربه کند و به رتبه چهارم جدول بازگردد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ همه این اتفاقات خوب سبب شد که در آستانه بهار طبیعت، روزنه های امید به صعود لیگ برتر نیز در دل های کرمانی ها نسبت به روزهای سرد هفته های گذشته، بیشتر سبز شود و حالا همه چشم امید به هفته‌های آتی بدوزند.

کیفیت عالی زمین چمن ورزشگاه باهنر آن هم در روزهایی که چمن با کیفیت در لیگ یک تبدیل به کیمیا شده است، موجب خشنودی کرمانی ها و بازیکنان دو تیم بود. نگهداری چمن ورزشگاه باهنر برعهده باشگاه مس قرار گرفته است.

در هفته‌هایی که بازی‌های لیگ در وسط هفته و بدترین ساعات ممکن برای کارمندان و محصلان برگزار می‌شود اما بازهم جمعیت خوبی برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بود که نود دقیقه تیم مس را با تعصب تمام تشویق کردند.

فرزاد حسین‌خانی به دلیل محرومیت و دریافت کارت زرد در بازی قبلی، در این بازی از روی سکو تیم خود را با کمک حمید حسین‌خانی و سایر اعضای کادر فنی هدایت می‌کرد.

مهدی اسلامی دروازه بان تیم مس در این بازی بازوبند کاپیتانی تیم را بر دست بسته بود.

پس از پایان بازی آقای ابراهیمی مدیرعامل باشگاه مس به همراه سایر اعضای هیات مدیره باشگاه در رختکن تیم مس حاضر شدند و به بازیکنان تیم خسته نباشید و تبریک گفتند.

بازیکنان مس که هفته آینده در لیگ یک بازی نخواهند داشت و استراحت می‌کنند، تا روز چهارشنبه تمرین نخواهند داشت و از این روز تمرینات خود را برای بازی بعد که روز 25 اسفند در کرمان برابر مس رفسنجان برگزار خواهد شد، از سر خواهند گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز