شماره‌ی خبر : ‌63609 | تعداد بازدید : 942
یکشنبه 30 دی ماه 1397 ساعت 15:17

مسئول کانون هواداران مس:بحث‌های ما خانوادگی است و رسانه‌ای کردن آن با هدف بوده است

ما به عنوان کانون هواداران و به عنوان بخشی از خانواده باشگاه مس، مسائل و مباحث خود را در دل خانواده و گروه خودمان طرح می‌کنیم و اگر رسانه‌ای اقدام به انتشار آن ها می‌کند، قطعا به دنبال دلسوزی نیست و اهداف دیگری را دنبال می‌نمایند.

مسئول کانون هواداران مس:بحث‌های ما خانوادگی است و رسانه‌ای کردن آن با هدف بوده است

پس از انتشار صحبت‌هایی از سوی مسئول کانون هواداران باشگاه مس در یکی از رسانه‌ها، وی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا خادمی در این باره گفت: بنده هیچ مصاحبه‌ای با هیچ یک از رسانه‌ها انجام نداده‌ام و تنها در یکی از گروه‌های هواداری، بعد از شکست تیم، به عنوان دردودل، صحبت‌هایی را طرح کردم که این موضوع، یک بحث داخل خانواده و در همان گروه هواداری بود اما اینکه یک رسانه بدون اجازه این صحبت‌ها را به شکل یک مصاحبه منتشر می‌کند، کاری غیراخلاقی بوده است.

وی افزود: ما به عنوان کانون هواداران و به عنوان بخشی از خانواده باشگاه مس، مسائل و مباحث خود را در دل خانواده و گروه خودمان طرح می‌کنیم و اگر رسانه‌ای اقدام به انتشار آن ها می‌کند، قطعا به دنبال دلسوزی نیست و اهداف دیگری را دنبال می‌نمایند.

خادمی با بیان اینکه هواداران با وجود ناراحتی از نتیجه تحت هیچ شرایطی از حمایت تیم در بازی‌های آتی دست نمی‌کشند گفت: خوشبختانه با بحث‌ها و دردودل‌هایی که در روزهای اخیر انجام شده است، ناراحتی بازی قبل را به دست فراموشی سپرده‌ایم و همه یک دل و یک صدا در به حمایت از تمام مجموعه تیم فوتبال مس خواهیم آمد تا با کسب نتیجه لازم در ادامه بازی‌ها، چشم به روزهای خوب پیش رو و شادی روز افزون هواداران در کنار موفقیت تیم داشته باشیم. با توجه به تجربه و توانایی که از سرمربی تیم و دستیارانشان سراغ داریم و غیرتی که بازیکنان ارزشمند تیم مثل همیشه در بازی‌های پیش رو بازهم نشان خواهند داد، انشاالله هواداران مس را باردیگر با شادی کامل در کنار تیم خواهیم دید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز