شماره‌ی خبر : ‌63555 | تعداد بازدید : 1466
چهارشنبه 12 دی ماه 1397 ساعت 14:39

توضیحات سرپرست تیم فوتبال مس در رابطه با مذاکرات و تمرینات نیم فصل این تیم

باشگاه بر اساس نظر کادر فنی و تقویت تیم با چند بازیکن مذاکرات جدی خود را انجام می دهد که از جمله آن ها احمد زنده روح بازیکن فعلی تیم ماشین سازی تبریز بوده است.

توضیحات سرپرست تیم فوتبال مس در رابطه با مذاکرات و تمرینات نیم فصل این تیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با روند مذاکرات و تمرینات تیم فوتبال مس کرمان در طول تعطیلات نیم فصل توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حجت جهرمی در رابطه با مذاکرات تیم مس گفت: باشگاه بر اساس نظر کادر فنی و تقویت تیم با چند بازیکن مذاکرات جدی خود را انجام می دهد که از جمله آن ها احمد زنده روح بازیکن فعلی تیم ماشین سازی تبریز بوده است.

جهرمی افزود: از آنجا که زنده روح به همراه تیم ماشین سازی در اردوی تدارکاتی جزیره کیش به سر می برد، با وی و مقامات باشگاه ماشین سازی مذاکرات مستقیمی نیز داشتیم که علی رغم میل باطنی زنده روح برای بازگشت به مس، آقای مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی به این بازیکن اعلام نیاز کرده است و با انتقال وی به تیم مس برای نیم فصل دوم مخالفت کرده است.

سرپرست باشگاه مس با بیان اینکه کار مذاکرات برای جلب رضایت مقامات ماشین سازی برای انتقال زنده روح به مس ادامه دارد گفت: باید دید ظرف روزهای آتی تصمیم مقامات تیم تبریزی برای این موضوع چه خواهد شد. در هرصورت مذاکره ما با سایر گزینه ها نیز به صورت جدی ادامه دارد تا نفرات مد نظر خود را جذب کنیم.

جهرمی با اعلام اینکه بازیکنان تیم مس پنجشنبه شب به اردوی خود در جزیره کیش پایان خواهند داد افزود: ما از روز شنبه تمرینات خود را در کرمان ادامه می دهیم و روز سه شنبه نیز برای انجام بازی روز پنج شنبه برابر شهرداری در ماهشهر راهی این شهر خواهیم شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز