شماره‌ی خبر : ‌440 | تعداد بازدید : 1330
سه‌شنبه 6 بهمن ماه 1394 ساعت 10:58

سرپرست مس: همه شرایط برای بهترین بازی برابر سپاسی آماده است

مس کرمان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان با توجه به برد هفته پیش از روحیه بالایی برای دیدار امروز برخوردار هستند.

سرپرست مس: همه شرایط برای بهترین بازی برابر سپاسی آماده است

سرپرست تیم فوتبال مس از وجود بهترین شرایط در تیم فوتبال مس برای بازی امروز برابر تیم سپاسی شیراز خبر داد.

احمد نخعی پیش از بازی حساس امروز مس در گفتگو با فارس گفت: با توجه به موقعیتی که هر دو تیم در جدول دارند و از آنجا که امتیازهای نزدیک به هم را داریم این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه فجر سپاسی از تیم‌های خوب است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، گفت: مس کرمان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان با توجه به برد هفته پیش از روحیه بالایی برای دیدار امروز برخوردار هستند.

نخعی اظهار کرد: ما در بازی قبل مقابل داماش برد خوبی را رقم زدیم و اگر این بازی را ببریم روحیه بهتری برای بازی‌های بعدی می‌گیریم.

وی بیان داشت: در حال حاضر تیم در رده سوم جدول قرار دارد و از هواداران تقاضا داریم ما را در بازی‌های خانگی کمک کنند و با حضور خود و حمایت از بازیکنان در برد‌های تیم سهیم باشند.

سرپرست تیم فوتبال مس ادامه داد: همه بازیکنان را در بازی مقابل فجر سپاسی در اختیار داریم و هیچ محروم و مصدومی را در این بازی نداریم.

وی با تاکید بر حضور هواداران گفت: به حمایت هواداران و دوستداران فوتبال برای صعود نیاز داریم و امیدواریم با حمایت هواداران، مردم و مسئولان این فصل جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز