شماره‌ی خبر : ‌43433 | تعداد بازدید : 1213
چهارشنبه 7 آذر ماه 1397 ساعت 13:18

وحید صالحی اشتباهات داوری خود برای مس را جبران می‌کند؟!

صالحی در این فصل دومین قضاوتی است که برای مس انجام می‌دهد و در قضاوت اول خود برای مس در بازی با شاهین در بوشهر تصمیمات اشتباه تاثیرگذاری علیه تیم مس انجام داد که عدم درستی این تصمیمات به تائید کارشناسان داوری نیز رسید.

وحید صالحی اشتباهات داوری خود برای مس را جبران می‌کند؟!

از سوی کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی هفته‌ی پانزدهم لیگ دسته اول کشور اعلام شد که بر این اساس بازی تیم‌های شهرداری تبریز و مس کرمان را وحید صالحی قضاوت می‌کند.

صالحی در این فصل دومین قضاوتی است که برای مس انجام می‌دهد و در قضاوت اول خود برای مس در بازی با شاهین در بوشهر تصمیمات اشتباه تاثیرگذاری علیه تیم مس انجام داد که  عدم درستی این تصمیمات به تائید کارشناسان داوری نیز رسید.

صالحی در آن بازی یک پنالتی مسلم برروی سجاد حیدری را اعلام نکرد و یک بازیکن شاهین را نیز از زمین مسابقه با ندادن کارت زرد دوم خود، اخراج نکرد تا مس با این اشتباهات اثرگذار با نتیجه 2بر1 بازی را واگذار کند.

هرچند روال داوری بر این بوده است که یک داور که در یک بازی چنین اشتباهات مهلکی علیه یک تیم مرتکب شده،حداقل برای یک نیم فصل قضاوت برای آن تیم برعهده نداشته باشد اما بهرشکل تصمیم کمیته داوران بر موضوعی غیر از این در بازی مس برابر شهرداری تبریز قرار داشته است.

البته وجید صالحی یکی از داوران جوان وجویای نام فوتبال کشور است که قطعا با یک داوری عادلانه در تبریز اشتباهات خود را نسبت به بازی در بوشهر با سوت‌های صحیحش در این بازی جبران خواهد کرد.

صالحی در سال 95 نیز بازی مس در اراک برابر آلومینیوم را قضاوت کرد که با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید.

کمک های صالحی در این بازی حافظ عظیمی و وحید سیفی خواهند بود و حامد سیری داور چهارم این بازی می‌باشد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز