شماره‌ی خبر : ‌43402 | تعداد بازدید : 586
یکشنبه 27 آبان ماه 1397 ساعت 09:56

رئیس هیات مدیره باشگاه مس:مسائل داوری بازی‌های تیم مس را پیگیری می‌کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان بر پیگیری مسائل داوری بازی‌های تیم فوتبال مس در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس:مسائل داوری بازی‌های تیم مس را پیگیری می‌کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان بر پیگیری مسائل داوری بازی‌های تیم فوتبال مس در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تاکید کرد.

سرهنگ عیسی ابراهیمی پس از پایان بازی تیم‌های مس کرمان و ملوان انزلی گفت: من در ابتدا باید از بازیکنان و کادر فنی تیم مس به خاطر تلاش در این بازی تشکر کنم چراکه بازی در این شرایط ناهموار زمین ورزشگاه، بسیار مشکل بود و بازیکنان با تمام توان جنگیدند.

وی افزود: متاسفانه شرایط ورزشگاه نیز اصلا سالم نبود و این به دور از میهمان نوازی و روح ورزش است که برخی طرفداران تیم مقابل برای کسب نتیجه دست به این توهین‌های زشت می‌زنند و متاسفانه در این بازی برخی هواداران تیم مقابل خیلی راحت ازاین الفاظ برای تحت فشار قرار دادن تیم مس و داور مسابقه استفاده کردند که جای تاسف بسیار دارد.

آقای ابراهیمی با اشاره به داوری این بازی گفت: در این مسابقه نیز همانند بازی هفته‌ی قبل برابر سرخپوشان بازهم با تصمیمات بحث برانگیز داور مسابقه امتیاز از دست دادیم که ما در این زمینه هشدارهای لازم را اعلام کرده بودیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس با بیان اینکه پیگیری مسائل داوری بازی های مس را ادامه خواهیم داد گفت: هفته‌ی گذشته در مجلس شورای اسلامی با دکتر پورابراهیمی از نمایندگان کرمان در مجلس جلسه‌ای داشتیم و با ایشان در رابطه با مسائل لیگ یک از جمله داوری‌های آن صحبت کردیم و مطمئن باشید از هر نیرو و نهادی که بتواند در این زمینه موثر واقع شود، تلاش خواهیم کرد تا حداقل عدالت را به قضاوت‌های بازی‌های مس برگردانیم و تا این حد از سوت‌های داوری متضرر نشویم. شما دیدید که هفته‌ی گذشته داور بازی خیلی راحت با اشتباه خود بازیکن تیم ما را اخراج کرد و این مسائل نباید در بازی تیم‌های ما ادامه داشته باشد.

آقای ابراهیمی با بیان اینکه به قدرت بازیکنان تیم مس و مربیان این تیم اعتقاد دارد گفت: خوشبختانه نفرات بسیار خوبی در تیم این فصل داریم که با شایستگی در صدر جدول قراردارند و قطعا با حمایت‌های مقامات عالی شرکت مس و برنامه‌ریزی‌های باشگاه، این تیم با قدرت نیز به کار خود در ادامه‌ی بازی‌ها خواهد پرداخت و با کسب نتایج و به ثمر نشاندن فرصت‌ها انشاالله بر اشتباهات داوری نیز غلبه خواهیم کرد. 


طرفدار مس
0
1
یکشنبه 27 آبان ماه 1397 ساعت 17:40
تنها راه اینه از سوی مدیر صنایع مس ایران اعلام شود درصورت ادامه روند داوری های مغرضانه صنعت مس از فوتبال و فوتسال کنار خواهد کشید.والسلام
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس