شماره‌ی خبر : ‌325 | تعداد بازدید : 1787
دوشنبه 30 آذر ماه 1394 ساعت 11:54

منهاجی: فریب جایگاه نیم فصل را نمی‌خوریم

کسب سومی در دور رفت یکی از اهداف اولیه‌ی ما بود که خوشبختانه حاصل شد اما تمام مجموعه‌ی تیم فوتبال مس می‌داند که رسیدن به هدف نهایی بسیار سخت است و ما برای تحقق آن باید 19 فینال مختلف را در دور برگشت برگزار کنیم.

منهاجی: فریب جایگاه نیم فصل را نمی‌خوریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که این تیم نباید فریب جایگاه سومی خود را در دور رفت بازی‌های لیگ یک بخورد و باید در دور برگشت با توانی مضاعف در بازی‌های خود شرکت کند.

آرتا منهاجی در رابطه با آخرین شرایط تیم فوتبال مس کرمان گفت: کسب سومی در دور رفت یکی از اهداف اولیه‌ی ما بود که خوشبختانه حاصل شد اما تمام مجموعه‌ی تیم فوتبال مس می‌داند که رسیدن به هدف نهایی بسیار سخت است و ما برای تحقق آن باید 19 فینال مختلف را در دور برگشت برگزار کنیم.

مربی تیم فوتبال مس می‌افزاید: ما قطعا در بخش‌هایی از تیم نیاز به تقویت داریم که با توجه ویژه‌ی باشگاه که از ابتدای فصل برروی تیم ما کاملا مشهود بوده است، این اتفاق رخ خواهد داد و ما با وجود محدودیت‌ها و امکاناتی که در بین فصل هست، سعی می‌کنیم که مشکلات تیم به خصوص در فاز تهاجمی را برطرف کنیم.

وی در رابطه با بازی گیتی‌پسند می‌گوید: این تیم همیشه در اصفهان خوب و جنگنده بازی می‌کند و قطعا دیدار راحتی برابر این تیم در اصفهان نخواهیم داشت کما اینکه هیچ‌یک از بازی‌های دور برگشت ما راحت نخواهد بود ولی در تیم ما هدف مشترکی وجود دارد که برای تحقق آن باید از همه‌ی موانع سخت عبور کنیم و بازی با گیتی‌پسند در اصفهان اولین سنگری است که باید در دور برگشت فتح شود.

منهاجی روحیه‌ی تیمی مس را عالی توصیف می‌کند و می‌گوید: هرچند برای بازی این هفته حسین‌خانی و مجید حیدری را در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان ما کاملا آماده هستند تا برای این بازی با تمام توان به زمین بروند و یک نتیجه‌ی عالی در پایان آن کسب کنند.


دوشنبه 30 آذر ماه 1394 ساعت 18:01
کادر فنی باید در نیم فصل دوم تیم رو هجومی تر بکنه ، حیفه که در بازیها از حریفامون سریم اما موقعیتهای گلمون کمه و معدود موقعیتهامون هم به هدر میره ، تیم مس در فاز هجومی نیاز به بازبینی جدی داره
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری