شماره‌ی خبر : ‌2773 | تعداد بازدید : 2493
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 14:54

آغاز رسمی روند بازسازی ورزشگاه باهنر(عکس)

باشگاه مس کرمان که در سال گذشته لطمات سنگین استادیوم را به تیم فوتبال خود به واسطه‌ی کمبود امکاناتش برروی سکوها وچمن بی‌کیفیت خود کاملا درک کرده بود، بلافاصله پس از اتمام بازی‌های خانگی مس، از روز گذشته روند بازسازی این استادیوم را آغاز کرده است.

آغاز رسمی روند بازسازی ورزشگاه باهنر(عکس)

ورزشگاه باهنر کرمان طی قراردادی چند ساله در اختیار باشگاه مس کرمان قرار گرفته است و این ورزشگاه به عنوان استادیوم خانگی تیم مس دوره جدیدی از حیات خود را آغاز خواهد کرد.

باشگاه مس کرمان که در سال گذشته لطمات سنگین استادیوم را به تیم فوتبال خود به واسطه‌ی کمبود امکاناتش برروی سکوها وچمن بی‌کیفیت خود کاملا درک کرده بود، بلافاصله پس از اتمام بازی‌های خانگی مس، از روز گذشته روند بازسازی این استادیوم را آغاز کرده است.

باشگاه مس با پیمانکاران معتبر ترمیم و کشت چمن‌های ورزشی وارد مذاکره شده است و پس از طی مراحل قانونی، کار بازسازی چمن ورزشگاه را به برنده این پروژه واگذار خواهد کرد.

پیمانکارانی که با باشگاه مس وارد مذاکره شده‌اند سوابق خوبی در پروژه‌هایی مثل ترمیم چمن ورزشگاه فولادشهر، کمپ تیم ملی، نگهداری ورزشگاه آزادی،چمن ورزشگاه خرمشهر و... در پرونده دارند.

با این وجود کار نمونه برداری  از خاک و چمن ورزشگاه باهنر کرمان روز گذشته توسط کارشناسان انجام گرفت تا بازسازی ورزشگاه باهنر کرمان رسما از دیروز استارت بخورد.

در روند بازسازی ورزشگاه باهنر توسط باشگاه مس، تعویض صندلی‌های سکوهای این ورزشگاه و همچنین به سازی ورودی‌ها وامکانات رفاهی این استادیوم نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در سال‌های گذشته یکی از دلایل اصلی قهر تماشاگران مس با این تیم در بازی‌های خانگی، وضعیت اسفناک ورزشگاه باهنر کرمان بود که به دلیل عدم نگهداری مناسب آن در چند سال اخیر، پس از 15 سال از زمان ساخت آن رسما به سمت متروکه شدن حرکت کند.

با ورود باشگاه مس کرمان برای نگهداری این ورزشگاه و تاکید مدیریت باشگاه مس برای استارت سریع روند بازسازی آن که منجر به از دست رفتن وقت تا شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ یک نگردد، هواداران مس می‌توانند امیدوار باشند که اولین گام اساسی و تحول آشکار را برای حرکت مس در فصل آینده با بازسازی ورزشگاه باهنر مشاهده کنند.

ورزشگاه باهنر که هیچ شکوهی از سال‌های دور خود نداشت به نوعی آینه‌یتمام رخ فوتبال استان در سال‌های گذشته بود و با تغییر چهره‌ی این ورزشگاه، امید می‌رود که چهره‌ی فوتبال تیم مس نیز از ابتدای لیگ سال آینده به گونه‌ای دیگر باز شود.


چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 15:28
بسیار کار خوبیه ولی ای کاش به روند ساخت استادیوم شهدای مس سرعت بدن تا برای همیشه راحت بشن
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 22:15
سلام پس خبری از ورزشگاه اختصاصی مس نیست؟
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 23:00
به این میگن حرکت سازنده نه فقط شعار بومی!!!
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 12:42
اقدام سریع مدیرعامل محترم باعث امیدواری ماست امیدوارم با همین قدرت و توان هم ادامه بدن
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 21:37
تو رو خدا زودتر تکلیف کادر فنی فصل بعد رو مشخص کنید. دارکو خوب نتیجه گرفته ولی برای صعود به لیگ برتر مربی کارکشته تری نیاز داریم که در کنار دارکو باشد. اگر واقعا قصد صعود دارید از همین حالا تیم را جمع و جور کنید. هر سال صعود داره سخت تر میشه و آرزوی ما پیرتر
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 08:30
نمیاد بهونه بگیره چمن فلان بود و... این ومیگن مدیریت نه شعارهای تو خالی بومی سازی و.... این حرکت یعنی احترام به من وشما طرفدار مس بزرگ، که حقمون داشتن یه ورزشگاه با امکاناته نه صندلی های شکسته و سرویس بهداشتی و ابخوری خراب درووووووووووووووووووووووود بر تدبیر مدیرعامل با درایت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز