شماره‌ی خبر : ‌2718 | تعداد بازدید : 1220
چهارشنبه 15 فروردین ماه 1397 ساعت 23:50

حاشیه‌های بازی ماشین‌سازی و مس/ زمین و هوای خوب تبریز برای برداشت سه امتیاز

تیم فوتبال مس کرمان در اولین بازی خارج از خانه‌ی خود در سال 97 به اولین پیروزی خود در این سال در تبریز و برابر ماشین سازی دست یافت.

حاشیه‌های بازی ماشین‌سازی و مس/ زمین و هوای خوب تبریز برای برداشت سه امتیاز

تیم فوتبال مس کرمان در اولین بازی خارج از خانه‌ی خود در سال 97 به اولین پیروزی خود در این سال در تبریز و برابر ماشین سازی دست یافت.

زمین بسیار عالی و با کیفیت ورزشگاه بنیان دیزل و هوای عالی و بهاری شهر تبریز سبب شد که شرایط پیروزی مس در این بازی خیلی خوب فراهم شود.

ورزشگاه اختصاصی تیم گسترش فولاد که میزبان این بازی بود در عین سادگی خود  بسیار پیشرفته بود و تمامی عوامل میزبانی در این بازی به شکلی بسیار شایسته و خوب انجام گرفت.

محمد رضا کافی مدیرعامل باشگاه مس که پیش از بازی در جلسه‌ی فنی قبل از مسابقه دقایقی با بازیکنان مس صحبت کرد تا به آن‌ها برای این مسابقه انگیزه بدهد، این بازی را در کنار دکتر شیشگیلانی رئیس‌هیات فوتبال تبریز از نزدیک دید. مدیرعامل فعلی باشگاه مس کرمان به دلیل قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در سال قبل محبوبیت خاصی در شهر تبریز داشت.

احمد زنده‌روح کاپیتان فصل قبل تیم مس که در گسترش فولاد تبریز توپ می‌زند برای این بازی به ورزشگاه آمد و بازی تیم سابق خود را از نزدیک دید و پس از پایان مسابقه نیز به هم تیمی‌های سابق خود تبریک گفت.

 مصطفی اکرامی، ادریس کوچکی، محسن دلیر و علی فرهنگ چهار بازیکن سابق تیم مس با لباس ماشین‌سازی برابر این تیم در این بازی به میدان رفتند.

نعمت بخشی در این بازی کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان بود.

به دلیل عدم پخش مستقیم این بازی از شبکه‌ی استانی آذربایجان شرقی، کرمانی‌ها موفق نشدند برد خارج از خانه‌ی تیم خود را ببینند.

نکته جالب توجه برای مس در پایان هفته‌ی سی‌ام این فصل شباهت عجیب وغریب آن به دو فصل قبل خود در پایان همین هفته می‌باشد...

درحالی که مس در هفته‌ی سی‌ام این فصل با 47 امتیاز در رده‌ی ششم می‌باشد،در فصل قبل و در پایان همین هفته با 48 امتیاز در رده‌ی پنجم بود و سال 94 نیز در هفته‌ی سی‌ام دقیقا با 47 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول قرار داشت.

مس در این فصل و در پایان این هفته با 14 پیروزی از هر دوی این فصل که 11 و 12 پیروزی کسب کرده بود، از این منظر بهتر عمل کرده است. 


پنج‌شنبه 16 فروردین ماه 1397 ساعت 10:59
برد دلچسبی بود مطمینا بازی بادران رو هم با نتیجه خوب میبریم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز