شماره‌ی خبر : ‌2606 | تعداد بازدید : 818
پنج‌شنبه 26 بهمن ماه 1396 ساعت 19:00

پایان بازی‌های مس ب در لیگ دو با رتبه هشتمی

تیم فوتبال مس ب در لیگ سخت و دشوار دسته دوم کشور و در گروه مرگ این رقابت‌ها در نهایت موفق به حفظ سهمیه‌ی خود در این لیگ برای فصل آینده با کسب رتبه‌ی هشتمی بازی‌ها شد.

پایان بازی‌های مس ب در لیگ دو با رتبه هشتمی

تیم فوتبال مس ب در لیگ سخت و دشوار دسته دوم کشور و در گروه مرگ این رقابت‌ها در نهایت موفق به حفظ سهمیه‌ی خود در این لیگ برای فصل آینده با کسب رتبه‌ی هشتمی بازی‌ها شد.

تیم مس ب که اولین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور پس از صعود شیرین فصل قبل خود از لیگ سه به این رقابت‌ها تجربه می‌کرد، در گروهی قرار گرفته بود که دو تیم آن( داماش و شاهین بوشهر) سابقه‌ی بازی در لیگ برتر را داشتند، یک تیم آن(فولاد نوین) سابقه‌ی صعود به لیگ برتر را داشت،  تیم‌های دیگر گروه نظیر شموشک، نیروی زمینی، قشقایی،گل ابریشم نیز از سایر تیم‌های فوتبال شناخته شده در لیگ‌های دسته دوم کشور بودند. تیم‌های اروند خرمشهر و مقاومت تهران نیز با تمامی امکانات راهی لیگ دو این فصل شده بودند و همگی این موضوعات نشان از سختی‌های بسیار زیاد تیم مس ب در لیگ دو این فصل داشت.

تیم مس ب بازی‌ها را نیز اصلا خوب شروع نکرد و بیم سقوط آن خیلی زود از بازی‌های لیگ دو حس شد اما با بیشتر شدن تجربه‌ی بازیکنان این تیم در جریان بازی‌های لیگ دو و همچنین تلاش‌های رضا ترکزاده سرمربی تیم که به خوبی تیم جوان و بومی مس ب را از شوک نتایج اول فصل خارج کرد، در نهایت مس ب موفق شد در سال اول حضورش در لیگ سخت دسته دوم خود را در این بازی‌ها حفظ کند.

مسی‌های ب در آخرین بازی این فصل خود در حالی با چهار گل در اهواز مغلوب فولادنوین شدند که این بازی تاثیری در بقای آن‌ها نداشت و تیم مس ب دو هفته‌ی قبل ماندگاری خود را در لیگ تثبیت کرده بود.

همچنین در این بازی به نفراتی بازی داده شد که در طول بازی‌های این فصل لیگ دو کمتر به میدان رفته بودند و سرمربی مس ب نیز به دلیل آلودگی هوای شهر اهواز با بیماری شدید تنفسی روبرو شد و نتوانست در کنار تیم خود حاضر شود تا در نهایت تیم مس ب در شرایطی خاص آخرین بازی لیگ دو را برگزار نماید.

بهر شکل تیم مس ب در پایان 19هفته بازی‌های سخت و سنگین در برابر تیم‌هایی از شمال و جنوب ایران در نهایت با کسب 5 برد، 6 مساوی و 8 باخت،  ثبت 23 گل زده و 25 گل خورده با ثبت 21 امتیاز در نهایت با قرار گرفتن در رده‌ی هشتم جدول به بازی‌های این فصل خود پایان داد.

تیم مس ب که به عنوان یک تیم حرفه‌ای برای فوتبالیست‌های جوان بومی و استان کرمان و همچنین مربیان آن در لیگ معتبر دسته دوم محسوب می‌شود، هدف اصلی خود را در اولین فصل حضورش در این لیگ،حفظ سهمیه‌ی خود قرار داده بود که دست یابی به آن برای این تیم موفقیتی ستودنی محسوب می‌شود.  

از گروه تیم مس ب چهار تیم اروند خرمشهر، داماش گیلان ، شاهین بوشهر ومقاومت به دور بعد صعود کردند و سه تیم  گل ابریشم، شموشک نوشهر و فولاد یزد نیز به دسته سوم سقوط کردند 


جمعه 27 بهمن ماه 1396 ساعت 12:24
5 برد، 6 مساوی و 8 باخت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس