شماره‌ی خبر : ‌2542 | تعداد بازدید : 1872
دوشنبه 2 بهمن ماه 1396 ساعت 12:10

نخعی: دو بار قصد استعفا داشتم اما نگذاشتند

بعد از بازی مقابل شهرداری تبریز دو بار می خواستم استعفا دهم اما دوستانم نگذاشتند. احساس کردم اگر من نباشم وضعیت مس هم درست می شود.

نخعی: دو بار قصد استعفا داشتم اما نگذاشتند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی تیم خود برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران در رابطه با مسائل مختلف به صحبت پرداخت:

تشکر از مسئولان سیرجانی
قبل از هر چیزی باید از مسئولان ورزش سیرجان تشکر کنیم که برای برگزاری این بازی نهایت همکاری را با مس انجام دادند. با اینکه محل بازی ساعت 11 تغییر کرد اما زحمت زیادی کشیده شد که ورزشگاه امام علی(ع) شرایط اولیه را برای انجام بازی پیدا کند.

راه آهن دست و پا بسته نبود
شرایط تیم راه آهن نسبت به نیم فصل اول کاملا متفاوت شده و آقای بیاتی نیا واقعا کار بزرگ و تحسین برانگیزی انجام می دهد. می دانستیم که بازی سختی است و به بازیکنان گفته بودیم که اصلا راه آهن را دست کم نگیرند اما جنگندگی نداشتیم. در شرایط بدی گل خوردیم و با تعویض ها سعی کردیم نتیجه عوض شود. خوشبختانه بازیکنان در دقایق آخر دست از تلاش برنداشتند و به گل رسیدیم. این برد تقدیم به مردم و تماشاگرانی که ما را تشویق کردند.

می خواستم استعفا بدهم اما نگذاشتند
نخعی در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد سناریویی از سوی برخی افراد برای قربانی کردن او در جریان است، بعد از چند ثانیه سکوت و با چشمانی اشک بار گفت: نمی دانم چه بگویم؛ کلافه شده ایم؛ در روزهای اخیر فشار بسیار شدیدی روی تیم مس وجود داشت. بعد از بازی مقابل شهرداری تبریز دو بار می خواستم استعفا دهم اما دوستانم نگذاشتند. احساس کردم اگر من نباشم وضعیت مس هم درست می شود.

برخی افراد منتظر باخت مس هستند
فضای خیلی بدی وجود دارد و برخی افراد منتظر باخت مس هستند تا موضع گیری کنند. قدر این تیم را نمی دانند و گروکشی می کنند. من همیشه فوتبالی صحبت می کنم و اگر بخواهیم به ثبات برسیم باید اتفاقات بهتری رخ دهد. فقط مس نیست که بخواهد لیگ برتری شود بلکه مسئولان، مردم، هواداران و رسانه ها باید متحد شوند تا مس به لیگ برتر صعود کند. مردم اگر تیم خوب می خواهند پس دست به دست هم دهند تا وضعیت بهتر شود.

گل دقیقه 96 نشانه خوبی است
امروز خدا می خواست که ما در دقیقه 96 گل بزنیم و این گل برای من نشانه های خوبی دارد. هنوز هم می توانیم به منطقه صعود برگردیم.

همه قدرت فنی مس را تحسین می کنند
اعتقاد من این است که این تیم قدرت بالایی دارد و این موضوع را چندین بار گفته ام. در لیگ یک همه تیم ها مس را تحسین کرده اند و این به دلیل قدرت فنی تیم ماست. مشکل ما عدم تمرکز است و مورینیو هم در چنین شرایطی نمی تواند کار کند چه برسد به من!

فدراسیون فوتبال با مس مهربان تر رفتار کند
زمین ابزار اصلی یک مربی است. اگر بتوانیم بازی های خود را در همین زمین برگزار کنیم خیلی خوب است و با باشگاه صحبت می کنم که این اتفاق رخ دهد. مجبور شدیم به سیرجان بیاییم و در این زمین بازی کنیم. اگر فدراسیون با مس مهربان تر رفتار کند می توانیم از دیگر زمین های کرمان استفاده کنیم.

بازی جذابی با گل گهر پیش رو داریم
از گل گهر شناخت داریم و می دانیم که بازی سخت اما در عین حال جذابی خواهد بود. فعلا می خواهیم از برد خود شاد باشیم و سپس به گل گهر فکر کنیم. امیدوارم هر تیمی که حقش باشد به سه امتیاز برسد.


دوشنبه 2 بهمن ماه 1396 ساعت 14:05
درودبراحمدآقای نخعی محکم به کارت ادامه بده ماهوادارای واقعی مس پشتتیم ایشالادرآخرفصل جشن صعودباهم برگزارمیکنیم
دوشنبه 2 بهمن ماه 1396 ساعت 22:11
با سلام خدمت اقای نخعی... دوست عزیز ضعیف نباش قوی باش این ضعف شما را میرساند که زود صحبت از استعفا میکنید..منظور از ضعیف و قوی بودن روحیه و روان شماست...با روحیه قوی به کارت در مس ادامه بده... ولی مواظب حواشی حول و حوش مس باش...اگر گروهی میخواهند شما را زمین بکوبند شما با قامتی بلند در مقابل انها بایستید اگر تسلیم شوی محو میشی...از خودتان ضعف نشان ندهید...شما و بچه های مس میتوانید اگر بخواهید.تا فوتبال بوده چنین بوده و خواهد بود...صحبت از استعفا روحیه تیم بزرگ مس را هم به هم میریزد و روی نتیجه بازی های بعدی هم اثر میگذارد....... اقای نخعی سربلند و سرافراز باشید...... استعفا یعنی من ضعیفم ترسویم یعنی کم اوردم .... ببخشید این قدر رک و صریح صحبت کردم.....
چهارشنبه 4 بهمن ماه 1396 ساعت 08:39
احمد آقا شما اعتبار فوتبال کرمانی باید بمونی و این تیم رو بالا بکشی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز