شماره‌ی خبر : ‌2537 | تعداد بازدید : 896
شنبه 30 دی ماه 1396 ساعت 13:33

مس از راه راه‌آهن به آرامش برسد/تنبیه دو بازی قبلی کافی است

با توجه به زیاد شدن فاصله‌ی مس با جایگاه‌های صعود در جدول، مس بیشتر از هر چیز برای آرامش خود نیاز به سه امتیاز این بازی خانگی دارد.

مس از راه راه‌آهن به آرامش برسد/تنبیه دو بازی قبلی کافی است

تیم فوتبال مس بعد از دو نتیجه‌ی ناامید کننده در شروع رقابت‌های دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل، در بازی سوم خود به دنبال یک شروع مجدد می‌گردد.

شاگردان احمد نخعی که حالا با انتقال بازی خانگی خود به ورزشگاه جدید، می‌توانند از فضای نه چندان مساعد ورزشگاه باهنر کرمان در بازی‌های خانگی خود نیز فاصله بگیرند، بیشتر از هر چیزی نیاز به سه امتیاز بازی عصر فردای خود دارند.

با توجه به زیاد شدن فاصله‌ی مس با جایگاه‌های صعود در جدول، مس بیشتر از هر چیز برای آرامش خود نیاز به سه امتیاز این بازی خانگی دارد.

در دو بازی قبل مس به اندازه‌ی کافی تنبیه شد... در برابر شهرداری تبریز فریب جایگاه این تیم و به تبع آن دست کم گرفتن شهرداری را خورد و بلافاصله تنبیه شد و در بازی با خونه به خونه نیز فشار بازی در سه صحنه تمرکز دفاعی این تیم را برهم زد و یک شکست دیگر روی دستش برجای گذاشت.

حالا مس در بازی عصر فردا خود می‌داند که جای هیچ مماشات و سهل‌انگاری ندارد و باید با تمرکز بالا و اعتماد به نفس کافی بدون توجه به شرایط تیم راه‌آهن برای کسب سه امتیاز این بازی تمام تلاش خود را انجام دهد.

راه‌اهن که به خوبی می‌داند هر لحظه به سقوط نزدیک‌تر می‌شود هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و در بازی با مس نیز با تمام وجود بازی خواهد کرد و این تیم که با تساوی هفته‌ی قبل خود بعد از مدت‌ها طعم امتیاز را زیر دندانش چشید، به هر دری می‌زند که از مس نیز امتیاز بگیرد.

موضوعی که مس اصلا نباید اجازه تحقق آن را به لکوموتیورانان بدهد و در این بازی خانگی دور از خانه باید هر سه امتیاز را در مرزهای کرمان نگه دارد چراکه چاره دیگری ندارد.

بازیکنان مس ساعت 5 عصر امروز راهی سیرجان می‌شوند. این تیم که مصدوم و محروم جدید ندارد با تمام قوا برابر گل‌گهر به میدان می‌رود.

مسی‌ها در 19 بازی قبلی که برابر راه‌آهن در لیگ برتر و لیگ یک دو فصل اخیر برگزار کرده است 8 پیروزی، 4 شکست و 7 تساوی را کسب کرده‌اند و در بازی فردا نیز به دنبال کسب یک پیروزی دیگر برابر این تیم هستند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز