شماره‌ی خبر : ‌2483 | تعداد بازدید : 1711
یکشنبه 10 دی ماه 1396 ساعت 15:30

محکومیت انضباطی سنگین تیم ایرانجوان به دلیل تخلفات در بازی با مس

کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور آرای خود در رابطه با اتفاقات این بازی عوامل تیم ایرانجوان بوشهر را با محرومیت روبرو ساخته است.

محکومیت انضباطی سنگین تیم ایرانجوان به دلیل تخلفات در بازی با مس

بازی تیم‌های مس کرمان و ایرانجوان بوشهر در هفته‌ی هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به دلیل تخلفات تیم بوشهری با جنجال‌های زیادی همراه شد.

کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور آرای خود در رابطه با اتفاقات این بازی عوامل تیم ایرانجوان بوشهر را با محرومیت روبرو ساخته است.

بر اساس این رای در دیدار تیم های مس کرمان و ایران جوان بوشهر  از سوی دلگرم، سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد و تمرد از دستور داور که سبب تشنج و اهانت به مسئولین شد،صورت گرفت. وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی  محکوم شد.

اویس کرد جهان، بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر نیز به دلیل رفتار زننده با داور که منجر به اخراجش شد و اهانت به داور بازی در هنگام خروج از زمین، سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتنی است، دهقان، مربی تیم ایرانجوان بوشهر به دلیل فحاشی و اهانت به داور بازی اخراج شد و وی سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مفتخر، مربی تیم ایران جوان بوشهر نیز به دلیل اهانت به داور بازی که منجر به اخراجش شد، باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و از همراهی تیم خود به مدت دو جلسه محروم شد.

همچنین میختاریان، مربی تیم ایرانجوان بوشهر به خاطر ورود به زمین بازی، هل دادن داور و اهانت به وی که سبب اخراج وی از بازی شد، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احمدزاده، بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر به دلیل اهانت به داور به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

آرای مرتبط با این بازی قطعی است و قابل تجدید نظر خواهی نمی‌باشد. بازی دو تیم در حالی که یک بر صفر به سود تیم ایرانجوان در پیش بود به واسطه‌ی نظر داور برروی یک پرتاب اوت از خط کناری زمین به جنجال کشیده شد وبیش از ده دقیقه متوقف شد که با درخواست داور مسابقه، نیروی انتظامی برای حفاظت از داور مجبور به ورود به زمین شد.

 


دوشنبه 11 دی ماه 1396 ساعت 15:52
نتیجه چی شد؟ 3 ب 0؟ _________________________________ بازی دو بریک به سود مس کرمان خاتمه یافته بود.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز