شماره‌ی خبر : ‌2476 | تعداد بازدید : 5551
شنبه 9 دی ماه 1396 ساعت 09:39

شاهکار نونهالان، نوجوانان و امیدهای مس/نتایج تیم‌های مختلف مس(عکس)

نتایج خوب تیم‌های باشگاه مس کرمان در رده‌های سنی مختلف در این هفته نیز ادامه یافت و تیم‌های امید، نوجوانان و نونهالان مس با کسب نتایج عالی این هفته را به پایان رساندند.

شاهکار نونهالان، نوجوانان و امیدهای مس/نتایج تیم‌های مختلف مس(عکس)

نتایج خوب تیم‌های باشگاه مس کرمان در رده‌های سنی مختلف در این هفته نیز ادامه یافت و تیم‌های امید، نوجوانان و نونهالان مس با کسب نتایج عالی این هفته را به پایان رساندند.

صعود زودهنگام تیم نونهالان مس کرمان

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان آنقدر نتایج عالی خود را در دور گروهی رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور تداوم داد تا دوهفته قبل از اتمام رقابت‌های این دور صعود خود را به دور بعدی رقابت‌ها قطعی کند.

شاگردان علی ترکزاده در هفته‌ی دهم رقابت‌ها در اصفهان میهمان تیم پدیده‌ی سپاهان بودند که با تک گل علی ایرانژاد سه امتیاز این بازی را نیز به حساب خود ریختند.

نونهالان مس با این برد از 10 بازی خود صاحب 23 امتیاز شدند تا بدون توجه به نتایج دو هفته‌ی بعد رقابت‌ها تحت هر شرایطی به عنوان یکی از دو تیم صعود کننده راهی دوربعد بازی‌ها شوند.

رقابت‌های لیگ برتر نونهالان به دلیل فرا رسیدن فصل امتحانات مدارس فعلا تعطیل شده است اما نونهالان شایسته‌ی مس در دو بازی آینده با تمام توان برای صعود به عنوان تیم سرگروه به تلاش خود ادامه خواهند داد.

ثبت رکورد صدرصد پیروزی نوجوانان مس در دور رفت

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور در مرحله‌ی گروهی نیز به پیروزیرسید تا رکورد خارق‌العاده‌ی صدرصد برد در دور رفت بازی‌ها را ثبت کند.

شاگردان رسول نامجو در هفته‌ی ششم این رقابت‌ها در شیراز میهمان تیم حافظ بودند که موفق شدند با نتیجه‌ی 3 بر 1 میزبان خود را درهم بکوبند.

امیرحسین جعفری یک بار و عباس زراعت‌کار دو بار برای نوجوانان مس در این بازی گل‌زنی کردند که تداوم گلزنی‌های زراعت‌کار نشان از تولد پدیده‌ای جدید در فوتبال استان دارد.

نوجوانان مس با این پیروزی و کسب 18 امتیاز مقتدرانه نیم فصل اول رقابت‌های دورگروهی لیگ نوجوانان را پشت سر گذاشتند و به تعطیلات نیم فصل رفتند.

حفاری سه امتیازی امیدهای مس

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور به یک پیروزی شیرین برابر تیم ملی حفاری اهواز دست پیدا کرد.

در هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، تیم فوتبال امید مس در کرمان میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود که موفق شد با دو گل میهمان خود را شکست دهد.

گل‌های شاگردان حمید حسین‌خانی را در این بازی مهدی حرجندی و حمیدرضا محمد رفیعی به ثمر رساندند.

امیدهای مس با این پیروزی 17 امتیازی شدند و با یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در رده‌ی نهم جدول قرار گرفتند.

در صورت پیروزی در بازی معوقه برابر مس رفسنجان در کرمان، امیدهای مس می‌توانند تا رده‌ی چهارم جدول صعود داشته باشند. بازی بعد امیدهای مس روز جمعه 15 دی ماه در اصفهان برابر تیم ذوب‌آهن خواهد بود.

شکست جوانان و بسکتبال مس

نحسی هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور یقه‌ی تیم جوانان مس را نیز گرفت و این تیم در این هفته با دوگل مغلوب جوانان نفت اهواز شد.

با این شکست جوانان مس 19 امتیازی باقی ماندند و در ردهی ششم جدول باقی ماندند تا به تعطیلات نیم فصل بازی‌ها وارد شوند.

در هفته‌ی نهم دور گروهی رقابت‌های لیگ بسکتبال امیدهای کشور نیز تیم بسکتبال امید مس در اهواز با نتیجه‌ی 66 بر 44 بازی را به میزبان خود تیم ملی حفاری واگذار کرد.

امیدهای بسکتبال مس در هفته‌ی پایانی دور گروهی خود جمعه‌ی آینده در ماهشهر به مصاف تیم مهروبان‌نوین خواهند رفت با مشخص کردن رتبه‌ی نهایی خود در دورگروهی، حریف خود را در مرحله‌ی پلی‌آف از گروه شمال این رقابت‌ها شناسایی کنند.

همینک تیم امید بسکتبال مس با کسب 11 امتیاز در رده‌ی ششم جدول گروه جنوب قرار دارد و اگر در بازی‌ هفته‌ی آینده‌ی خود به برتری برسد می‌تواند چشم به رتبه‌ی چهارم جدول و رویارویی با حریفی آسان‌تر در دور پلی‌آف چشم بدوزد.

گزارش تصویری بازی امید مس و ملی حفاری اهواز:


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز