شماره‌ی خبر : ‌2465 | تعداد بازدید : 921
دوشنبه 4 دی ماه 1396 ساعت 09:44

نخعی: امیدوارم قبل از اردو بازیکنان جدید جذب شوند/برای جذب چند بازیکن دچار بدقولی شدیم

اردوی بین فصل برای آماده‌سازی تیم ما در دور برگشت بسیار مهم است و هرچه تیم در این اردو کامل‌تر باشد، هماهنگی ما در بازی‌های نیم‌فصل دوم بیشتر خواهد بود از همین رو امیدوارم که تا پیش از اردوی ما بازیکنان مورد نظرمان جذب تیم شوند.

نخعی: امیدوارم قبل از اردو بازیکنان جدید جذب شوند/برای جذب چند بازیکن دچار بدقولی شدیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد که تا پیش از شروع اردوی تدارکاتی بین فصل این تیم در جزیره‌ی کیش، بازیکنان جدید تیم مس کرمان جذب این تیم شوند.

احمد نخعی در این باره گفت: بهرشکل اردوی بین فصل برای آماده‌سازی تیم ما در دور برگشت بسیار مهم است و هرچه تیم در این اردو کامل‌تر باشد، هماهنگی ما در بازی‌های نیم‌فصل دوم بیشتر خواهد بود از همین رو امیدوارم که تا پیش از اردوی ما بازیکنان مورد نظرمان جذب تیم شوند.

وی در رابطه با جذب این نفرات افزود: متاسفانه بر سر یکی دو بازیکن دچار بدقولی شدیم و در حالی که کار جذب آن‌ها نهایی شده بود و آن‌ها به باشگاه قول قطعی برای آمدن به مس را داده بودند، یا سر از تیم دیگری درآوردند و یا در تیم خود ماندگار شدند آن‌هم در حالی که ما روی حرف آن‌ها حساب باز کرده بودیم و واقعا متوجه نشدیم که چه اتفاقی سبب شد آن‌ها به تیم ما اضافه نشدند.

سرمربی مس ادامه داد: در حال حاضر نیز با یکی دو بازیکن دیگر در پست‌های مد نظرمان به توافق رسیده‌ایم و منتظر هستیم تا با امضای قرارداد رسمی با باشگاه آن‌ها هرچه سریعتر به تمرینات تیم اضافه شوند.

نخعی در رابطه با اردوی تدارکاتی تیم مس نیز گفت: ما از روز سه شنبه در کیش اردوی 5 روزه خواهیم داشت که با بادران و اکسین بازی دوستانه خواهیم داشت و یکشنبه هفته آینده، به کرمان برخواهیم گشت.


سه‌شنبه 5 دی ماه 1396 ساعت 09:27
مسیول نقل و انتقالات که آقای نخعی نیستن لطفا در خصوص نقل انتقالات مستقیما با مدیر عامل صحبت کنین
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز