شماره‌ی خبر : ‌2443 | تعداد بازدید : 1622
یکشنبه 26 آذر ماه 1396 ساعت 11:08

شروع مجدد تمرینات تیم مس کرمان از عصر امروز

اردوی ما هفته‌ی آینده و پس از اضافه شدن بازیکنان جدید آغاز می‌شود و تا آخر هفته‌ی جاری تمرینات ما در کرمان ادامه خواهد داشت.

شروع مجدد تمرینات تیم مس کرمان از عصر امروز

تمرینات تیم فوتبال مس کرمان پس از چند روز استراحت اعضای این تیم از عصر امروز در کرمان مجددا استارت خواهد خورد.

عارف سعیدیان سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با بیان این خبر گفت:پس از بازی با ایرانجوان و به دلیل تعطیلات نیم فصل بازیکنان ما چند روز به استراحت پرداختند تا از ساعت 15 امروز یکشنبه در زمین تمرینی هفت باغ مجددا کار خود را برای ادامه مسابقات آغاز کنیم.

سعیدیان در رابطه با اردوی تدارکاتی تیم گفت: اردوی ما هفته‌ی آینده و پس از اضافه شدن بازیکنان جدید آغاز می‌شود و تا آخر هفته‌ی جاری تمرینات ما در کرمان ادامه خواهد داشت.

وی در رابطه با مکان اردوی تیم مس نیز گفت: هنوز به طور قطعی مکان این اردو مشخص نشده است و شاید در کیش و یا بندرعباس اردوی خود را برپا کنیم و یا برای انجام چند بازی تدارکاتی به تهران سفر داشته باشیم که در اواسط این هفته تصمیم قطعی را برای این موضوع خواهیم گرفت.

سرپرست تیم مس همچنین به نقل و انتقالات بین فصل اشاره کرد وگفت: تا این لحظه هنوز کسی به طور قطعی در لیست خروجی‌های ما قرار نگرفته است اما در یکی، دو روز آینده نفراتی را که قرار است از جمع ما جدا شوند را با تصمیم کادر فنی و تائید باشگاه به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.

سعیدیان در رابطه با بازیکنان جدید مس هم گفت: با چند بازیکن در حال مذاکره‌ی نهایی هستیم و منتظر دریافت رضایت‌نامه‌ی آن‌ها از باشگاه‌هایشان می‌باشیم تا به طور رسمی با آن‌ها قرارداد خود را منعقد کنیم و به محض قطعی شدن این اتفاق نام بازیکنان را اعلام خواهیم کرد.


دوشنبه 27 آذر ماه 1396 ساعت 10:10
برای کادر فنی و بازیکنای تیم در نیم فصل دوم آرزوی موفقیت دارم مطمینا با تلاش شما و تقویت تیم در نیم فصل دوم موفق خواهیم بود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز