شماره‌ی خبر : ‌23346 | تعداد بازدید : 665
چهارشنبه 9 آبان ماه 1397 ساعت 23:50

حضور نماینده مردم کرمان در مجلس در آخرین تمرین تیم فوتبال مس کرمان

دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس از آخرین تمرین تیم فوتبال مس کرمان پیش از بازی با سپاهان اصفهان در جام حذفی دیدار کرد.

حضور نماینده مردم کرمان در مجلس در آخرین تمرین تیم فوتبال مس کرمان

دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس از آخرین تمرین تیم فوتبال مس کرمان پیش از بازی با سپاهان اصفهان در جام حذفی دیدار کرد.

در این بازدید آقایان ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس و کهندل از اعضای هیات مدیره باشگاه، وی را همراهی می‌کردند.

آقای پورابراهیمی پس از گفتگوی کوتاهی با نادر دست‌نشان سرمربی تیم و بازیکنان در سخنانی زحمتان اخیر آن ها در کسب نتایج خوب را ستود و آن را مایه شادمانی و سرافرازی مردم کرمان دانست.

آقای پورابراهیمی افزود: تیم مس در این فصل شایستگی‌های خود را ثابت کرده است و همین توقعات را از این تیم بالا برده است و تیم خوب مس در این فصل که با همت مقامات باشگاه تدارک دیده شده است می‌تواند از پس این توقعات برآید و به هدف خود برسد.

نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به وضعیت شرکت ملی صنایع مس گفت: با وجود همه مشکلات خوشبختانه تعامل خوبی در شرکت ملی مس وجود دارد و قطعا با رایزنی‌هایی که انجام خواهد گرفت، مطالبات تیم و باشگاه مطابق برنامه پرداخت خواهد شد چراکه تیم با زحمات خود شایستگی توجه بیشتر به خود را نشان داده است.

آقای پورابراهیمی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی از هر توانی برای کمک به فوتبال کرمان و تیم مس استفاده خواهد کرد ابراز امیدوارینمود نتایج تیم مس بازهم شادی را به جمع جوانان کرمان بیاورد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در تمرین امروز عصر تیم فوتبال مس کرمان ضمن خیر مقدم به دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس حضور ایشان را در جهت قوت قلب هرچه بیشتر بازیکنان مس بسیار اثر بخش دانست.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس نیز با بیان اینکه مجموعه تیم فوتبال مس راه سختی در پیش دارد گفت: این مجموعه با تمام توان در این راه گام برخواهد داشت و مدیریت باشگاه نیز با عمل به تعهدات خود به طور همه جانبه از این مجموعه حمایت خواهد کرد.

آقای ابراهیمی با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقت کمک‌های نهادهایی مثل نمایندگان کرمان در مجلس امری ضروری است از همه نهادهای استان برای کمک به فوتبال کرمان در جهت شور و نشاط اجتماعی بیشتر دعوت کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس روند فعالیت‌های باشگاه را در همه زمینه ها خوب ارزیابی کرد و با اشاره به بازی تیم مس برابر سپاهان گفت: این یک مسابقه بزرگ برای بازیکنان بزرگ تیم مس کرمان است که با حمایت هواداران در این مسابقه یک نمایش شایسته را قطعا ارائه خواهند کرد.


پنج‌شنبه 10 آبان ماه 1397 ساعت 13:39
پس آقای پورابراهیمی دیدند که ورزشگاه صندلی نداره.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری