شماره‌ی خبر : ‌23334 | تعداد بازدید : 604
یکشنبه 6 آبان ماه 1397 ساعت 13:36

دست‌نشان: موج خروشان هواداران،مسیر صعود ما را هموار خواهد کرد/دست در دست تا هدف

من امیدوارم که در بازی‌های پیش رو سیل حضور آن ها و مردم کرمان در ورزشگاه باهنر بیش از پیش شود و این موج هواداران با گسترش خود عرصه را برای موفقیت مس کرمان و شکست حریفان در کرمان بیشتر از هر زمانی ایجاد کنند.

دست‌نشان: موج خروشان هواداران،مسیر صعود ما را هموار خواهد کرد/دست در دست تا هدف

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان این روزها تیم خود را در شرایطی ایده‌آل در جدول مسابقات لیگ یک آماده‌ی مسیر دشوار لیگ یک تا رسیدن این تیم به قله صعود می‌کند.

نادر دست‌نشان برنقش هواداران تا رسیدن به این قله تاکید می‌کند و می‌گوید: تیم ما همانند کشتی در یک رودخانه پرپیچ و خم می‌ماند و هواداران دقیقا مثل موج‌هایی می‌مانند که می‌توانند این کشتی را با سرعت بیشتر و در مسیری بهتر به مقصد خود برسانند... در بازی‌های قبلی این حضور هواداران در ورزشگاه را بیش از پیش شاهد بودیم و من امیدوارم که در بازی‌های پیش رو سیل حضور آن ها و مردم کرمان در ورزشگاه باهنر بیش از پیش شود و این موج هواداران با گسترش خود عرصه را برای موفقیت مس کرمان و شکست حریفان در کرمان بیشتر از هر زمانی ایجاد کنند.

سرمربی مس با اشاره به بازیکنان تیمش گفت: نفراتی داریم که می‌خواهند تا پایان فصل شایسته باشند و آنقدر بزرگ و با تجربه هستند که به موفقیت‌های مقطعی وپیروزی در چند بازی مغرور نمی‌شوند و این موضوع را با توان بالای خود در بازی‌های آتی ثابت می‌کنند. مطمئن باشید این بازیکنان می‌دانند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده‌اند و با حمایت همه جانبه‌ای که مردم کرمان در ورزشگاه از آن‌ها خواهند داشت، در زمین مسابقه با تمام توان خواهند جنگید.

وی به حاشیه‌سازی‌های هفته‌های قبل برای تیم مس و شخص او اشاره کرد و گفت: بهرحال این صحبت‌ها و حتی این تهمت‌ها برای تیم ما دردناک است اما ما هم قسم شدیم که این دردها نه تنها ما را نکشد که برای رسیدن به هدف قوی‌تر سازد... ما به این حاشیه‌ها به عنوان چراغ راهنما نگاه می‌کنیم و تسلیم اهداف پشت پرده آن نمی‌شویم و قطعا هربار که هواداران ما در ورزشگاه بیشتر از قبل تیم ما را حمایت کنند، این حاشیه‌سازی‌ها نیز بیشتر رنگ می‌بازد.

دست‌نشان با تشکر از حمایت‌های مدیران شرکت و باشگاه مس از این تیم گفت: خوشبختانه جو بسیار خوبی در تیم حاکم است و آرامشی که تیم ما دارد، نقش مهمی در رسیدن ما به موفقیت ایفا می‌کند. قطعا تفکر مثبتی که در بین مدیران باشگاه مس حاکم است، راه را برای ما هموار خواهد کرد و ما باید با تلاشی که در زمین نشان می‌دهیم، زمینه تداوم این آرامش را در تیم خود بیشتر کنیم. بدون شک زمانی مقامات شرکت، باشگاه و حتی سایر نهادهای کرمان حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه را ببینند، انگیزه‌هایشان برای حمایت بیشتر از رسیدن تیم به لیگ برتر صد چندان خواهد شد.

سرمربی  مس کرمان در پایان به بازی این هفته‌ی تیم خود در جام حذفی برابر سپاهان اشاره کرد و گفت: سپاهان همانند مس نام بزرگی در فوتبال ایران دارد و قطعا این بازی محل بزرگان خواهد بود و ما در این بازی قصد دارم بزرگی خود را به فوتبال ایران نشان دهیم. هرچند همانطور که پیش از این گفته بودم هدف ما در مرحله اول لیگ یک وصعود از این بازی‌ها می‌باشد اما بهرشکل در یک بازی بزرگ برابر سپاهان قصد نداریم دست بسته بازی کنیم و با حضور هوادارانمان در ورزشگاه، به دنبال نمایشی خوب و جانانه برابر این تیم خواهیم بود تا هواداران ما همچنان سیر رو به رشد تیم راعمیقا درک کنند.


سه‌شنبه 8 آبان ماه 1397 ساعت 12:25
به به چه صحبت خوبی داشتن آقای دست نشان : تماشاگران می توانند مانند موج های مثبتی باشند که تیمشان را به نتیجه برساند.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز