شماره‌ی خبر : ‌23332 | تعداد بازدید : 2806
یکشنبه 6 آبان ماه 1397 ساعت 09:22

به بهانه دیدار دوباره با امیرخان/نگاهی به عملکرد قلعه‌نویی در مس

امیر قلعه‌نویی پس از سال‌ها مجددا به کرمان می‌آید... چهره‌ی آشنایی که هواداران مس خاطرات مختلفی از حضورش برروی نیمکت تیم مس دارند و همین می‌تواند این دیدار را حسابی جذاب کند.

به بهانه دیدار دوباره با امیرخان/نگاهی به عملکرد قلعه‌نویی در مس

امیر قلعه‌نویی پس از سال‌ها مجددا به کرمان می‌آید... چهره‌ی آشنایی که هواداران مس خاطرات مختلفی از حضورش برروی نیمکت تیم مس دارند و همین می‌تواند این دیدار را حسابی جذاب کند.

امیرقلعه‌نویی در دی ماه سال 86 هدایت تیم فوتبال مس در لیگ برتر را برعهده گرفت... یعنی در همان زمانی که قلعه‌نویی پس از حذف به همراه تیم ملی کشورمان در زیر شدیدترین فشارها و انتقادها قرار داشت و ظاهرا پرونده‌ی او در فوتبال ایران در آستانه‌ی بسته شدن بود.

طرفین یعنی باشگاه مس و امیر قلعه‌نویی در شرایطی بسیار حساس ریسک همکاری با یکدیگر را قبول کردند... از یک طرف امیر قلعه‌نویی اگر با اولین انتخاب باشگاهی خود پس از اتفاقات تیم ملی به نتیجه نمی‌رسید، در فوتبال ایران کار بسیار سختی برای ادامه فعالیتش پیدا می‌کرد و از سوی دیگر مس در رده‌ی پانزدهم جدول در آستانه‌ی سقوط به لیگ یک بود و همین دو طرف را در شرایطی پر استرس بهم رساند.

قلعه‌نویی در شرایطی که حاشیه‌های زیادی را در اطراف خود و البته تیم مس کرمان می‌دید با داستانی عجیب و در حالی که تیم مس در آستانه‌ی قرارداد با بوران ویرا سرمربی سابق تیم ملی عراق که با این تیم فاتح جام ملت‌های آسیا شده بود، قرار داشت، ناگهان در چند رفت و برگشت با باشگاه مس به توافق رسید تا پس از اخراج فرهاد کاظمی از مس و دو بازی که مهدی محمدی فقید هدایت تیم مس را برعهده داشت، برروی نیمکت این تیم بنشیند.

قلعه‌نویی که از نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر فصل 86 هدایت تیم مس را برعهده گرفت عملکرد قابل قبولی در تیم برجای گذاشت و در 17 مسابقه‌ای که هدایت مس را برعهده داشت7 پیروزی، 7 تساوی و 3 شکست را برای تیم مس ثبت کرد و موفق شد رتبه‌ی تیم مس را از رده‌ی پانزدهمی نیم فصل اول به رده‌ی دهمی در پایان فصل ارتقا دهد.

از خاطرات جالب قلعه‌نویی در کرمان می‌توان به مشت‌های گره کرده او در بازی استقلال و مس اشاره کرد که پس از پیروزی مس برابر استقلال همچنان سوژه رسانه هاست.

کرمانی‌ها که برای ادامه همکاری با قلعه نویی تمایل داشتند، بلافاصله پس از بازی‌های آن فصل مس، قلعه‌نویی احیا شده برروی نیمکت خود را برروی نیمکت استقلال دیدند تا امیرخان در همان سال استقلال را فاتح جام حذفی کند تا سرنوشت قلعه‌نویی از جاده کرمان در فوتبال ایران تغییر کند.

بهرشکل قلعه‌نویی بعد از چندین سال این بار با سپاهان در جام حذفی به مصاف مس می‌آید تا دیدار دوباره او با کرمانی‌ها کلی خاطرات را برای هواداران مس تازه کند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز