شماره‌ی خبر : ‌23322 | تعداد بازدید : 568
چهارشنبه 2 آبان ماه 1397 ساعت 09:54

برنامه پروپیمان بازی‌های تیم‌های مس در روزهای پنجشنبه و جمعه

تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان در روزهای پنجشنبه و جمعه در لیگ‌های محل رقابت خود به مصاف رقیبان شان خواهند رفت.

برنامه پروپیمان بازی‌های تیم‌های مس در روزهای پنجشنبه و جمعه

تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان در روزهای پنجشنبه و جمعه در لیگ‌های محل رقابت خود به مصاف رقیبان شان خواهند رفت.

در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور روز پنجشنبه سوم آبان و از ساعت 12و 30 دقیقه تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در شیراز میهمان تیم فجرسپاسی می‌باشد.

نوجوانان مس که در بازی هفته‌ی اول تیم گل گهر را شکست دادند در هفته‌ی دوم با قرعه استراحت روبرو شدند و حالا در هفته‌ی سوم این رقابت‌ها به میدان میروند.

این تیم همینک با سه امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار دارند و تیم سپاسی نیز از دو بازی خود دو امتیاز دارد و در رده‌ی چهارم جدول است.

تیم هندبال مس کرمان نیز روز جمعه چهارم آبان از ساعت 16 در هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور در اسلام آباد غرب میهمان تیم زاگرس می‌باشد.

این دیدار به نوعی مهمترین بازی این هفته‌ی لیگ برتر هندبال کشور  محسوب می‌شود چراکه مصاف تیم‌های اول و دوم جدول محسوب می‌شود.

هر دو تیم دو بازی قبل خود را پیروز شدند تا چهار امتیازی باشند و تیم زاگرس با تفاضل گل بهتر بالاتر از مس در رده‌ی اول جدول قرار دارد. این بازی از ساعت 16 در اسلام آباد آغاز خواهد شد.

در همین روز و درچارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در خانه میزبان تیم نفت آبادان می‌باشد.

امیدهای مس کرمان همینک از هفت بازی خود همینک شش امتیاز دارد و در رده‌ی نهم جدول قرار دارد و تیم نفت آبادان نیز با همین تعداد بازی و 6 امتیاز در رده‌ی دهم قرار دارد.

بازی دو تیم از ساعت 14 و30 دقیقه روز جمعه چهارم آبان ماه در ورزشگاه شهید سلیمی کیا کرمان آغاز خواهد شد.

تیم نونهالان مس کرمان نیز روز جمعه به میدان خواهد رفت و از ساعت 14 و 30 دقیقه در شیراز به مصاف تیم حافظ شیراز خواهد رفت.

نونهالان مس از 6بازی قبلی خود 13 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول قرار دارند وتیم حافظ نیز از 6 بازی 4امتیاز دارد و در رده‌ی آخرجدول گروه ایستاده است.

نونهالان مس با برتری در این بازی در خانه حریف می‌توانند تا حدود زیادی خیال خود را از صعود زودهنگام از گروه خود راحت کند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز