شماره‌ی خبر : ‌2325 | تعداد بازدید : 668
دوشنبه 15 آبان ماه 1396 ساعت 13:45

به جای شانتاژ خبری، ابعاد دقیق مسئله را بررسی کنید/نقدی در باب اتفاقات اخیر لیگ یک

در رابطه با این ماجرا نیز بهتر بود به جای برخورد شتاب‌زده و محرومیت برخی افراد که می‌تواند جای حملات رسانه‌ای و انحراف بیشتر افکار عمومی را باز بگذارد، به جزئیات ماجرا به طور دقیق‌تر پرداخته شود و با عوامل این گونه ماجراها با قاطعیت و با استدلال‌های

به جای شانتاژ خبری، ابعاد دقیق مسئله را بررسی کنید/نقدی در باب اتفاقات اخیر لیگ یک

در هفته‌ی گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول کشور دستخوش حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی شد که به شدت یکی از تیم‌های فوتبال استان کرمان را درگیر خود کرد.

از این دست مسائل و صحبت‌های پیرامون آن سال‌هاست که در فوتبال ایران و به خصوص لیگ یک وجود دارد و باشگاه مس کرمان نیز بارها از تریبون خود خواهان پیگیری این گونه ماجراها شده بود کمااینکه باشگاه مس بنا به دلایلی که به طور شاف آن‌ها را نیز منتشر کرده بود، هشدار خود را در رابطه با نفوذ بنگاه‌های شرط‌بندی به لیگ یک داده بود و خواهان رسیدگی جدی در این زمینه شده بود.

در روزهای گذشته نیز زمانی که مسائلی مثل جادوگری و موارد مربوط به آن مطرح گشت، باشگاه مس کرمان نیز همانند همه‌ی عقلای فوتبال کشور خواهان رسیدگی به این ماجرا و برچیده شدن کلی این بساط از فوتبال ایران و به خصوص لیگ یک می‌باشد.

اما متاسفانه بازهم بر سر این ماجرا، حواشی بر متن غلبه کرده است و با شانتاژهای خبری ورسانه‌ای، موضوع از سمت و سوی بررسی نتیجه‌بخش خود فاصله گرفته است.

در روزهای گذشته برخی رسانه‌های کشور که به واسطه‌ی خبرنگاران فعال خود، اصولا حمایت از برخی تیم‌های خاص را در دستور کار قرار می‌دهند، با انحراف اخبار و متهم کردن صرف فوتبال سیرجان و تیم گل‌گهر، ظاهرا خیلی علاقه‌مند به پیگیری شفاف و عاقلانه‌ی این ماجرا نیستند.

در رابطه با این ماجرا نیز بهتر بود به جای برخورد شتاب‌زده و محرومیت برخی افراد که می‌تواند جای حملات رسانه‌ای و انحراف بیشتر افکار عمومی را باز بگذارد، به جزئیات ماجرا به طور دقیق‌تر پرداخته شود و با عوامل این گونه ماجراها با قاطعیت و با استدلال‌های قانونی قوی برخورد شود.

اینکه برای مثال فردی در مجموعه‌ی ورزشگاه سیرجان تحت تاثیر اتفاقات، عملی را انجام داده باشد، نباید تا پیش از بررسی دقیق موضوع، بهانه‌ای شود که این تیم فوتبال استان کرمان زیر فشار حملات رسانه‌ای خارج از استان و متاسفانه حتی داخل استان قرار بگیرد و خیلی بهتر است که بر سر این ماجرا حرمت یک باشگاه فرهنگی ورزشی حفظ شود تا در پی آن رسیدگی به موضوع نیز وارد فضایی مسموم و بی نتیجه نگردد.


دوشنبه 15 آبان ماه 1396 ساعت 18:23
سلام این مجری برنامه لیگ یک که خودش هم شمالی است انگار بدجوری دنبال همچین مطالبی میگرده که به بقیه تیمها حمله کند و از تینهای شمالی دفاع کودکورانه انجام بدهد تیمهای شمالی که اه ندارند که با ناله سودا کنند !
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز