شماره‌ی خبر : ‌23226 | تعداد بازدید : 594
یکشنبه 8 مهر ماه 1397 ساعت 13:04

اعتراض شدید سرمربی مس نوین:داور بازی برای شکست ما برابر داماش کم کاری نکرد!!

ناظر داوری در پایان بازی به اشتباهات داور اذعان داشت و گفت با بررسی این موضوع داور محروم می‌شود اما این محرومیت‌ها به درد ما نمی‌خورد و در بازی که می‌بایست با امتیاز از زمین خارج شویم به راحتی شکست خوردیم.

اعتراض شدید سرمربی مس نوین:داور بازی برای شکست ما برابر داماش کم کاری نکرد!!

تیم فوتبال مس نوین در یکی از بازی‌های سخت این فصل خود در رشت برابر تیم داماش،تن به شکست یک بر صفر داد.

در حالی که بازی در نیمه‌ی اول با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، شاگردان رضا ترکزاده در این بازی تلاش زیادی به خرج دادند تا از این بازی سخت دست خالی خارج نشوند و با امتیاز بازی را به اتمام برسانند.

اما در نیمه‌ی دوم این بازی داوری مسابقه برای شکست تیم مس نوین چیزی کم نگذاشت و زمینه را برای پیروزی تیم داماش کاملا فراهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس نوین در این باره گفت: شهاب محمدی داور این بازی که خود اهل شهرهای شمالی ایران است در دقیقه‌ی 77 بازی ضربه‌ی محکم بازیکن داماش به سینه حسین تهامی را به راحتی خطا اعلام نکرد آن‌هم در صورتی که قفسه سینه بازیکن ما برروی این ضربه کبود شده بود.

وی افزود: بعد از این اتفاق در حالی که ناحیه خطرناک بازیکن ما صدمه دیده بود و داور به خاطر سلامت بازیکن حداقل می‌بایست بازی را قطع کند، به شکلی عجیب ادامه بازی اعلام کرد و بازیکنان ما در حالی که تهامی از درد به خود می‌پیچید به گمان اینکه تیم حریف توپ را به بیرون می‌زند تا خطر بازیکن را تهدید نکند، از جریان بازی خارج شدند و سمت بازیکن مصدوم رفتند. اما در کمال ناجوانمردی مربی حریف دستور ادامه بازی را به بازیکنانش داد و از غافلگیری بازیکنان ما همین توپ تبدیل به گل شد.

ترکزاده ادامه داد: من بر سر این موضوع به شدت معترض شدم تا داور بازی من را از روی نیمکت اخراج کند اما او خیلی راحت در دقیقه 85 در حالی که دروازه‌بان حریف هر دو پای بازیکن ما را گرفته بود بازهم به سود ما اعلام پنالتی نکرد تا برای شکست ما همه جور تصمیمی را اتخاذ کرده باشد.

سرمربی تیم مس نوین افزود: ناظر داوری در پایان بازی به اشتباهات داور اذعان داشت و گفت با بررسی این موضوع داور محروم می‌شود اما این محرومیت‌ها به درد ما نمی‌خورد و در بازی که می‌بایست با امتیاز از زمین خارج شویم به راحتی شکست خوردیم.

تیم مس نوین با این شکست از سه بازی خود با همان یک امتیاز در رده‌ی سیزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

این تیم بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را روز یکشنبه 15 مهر ماه در کرمان برابر خوشه طلایی ساوه برگزار خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز