شماره‌ی خبر : ‌2322 | تعداد بازدید : 1657
یکشنبه 14 آبان ماه 1396 ساعت 13:05

شاهو اصلانی خاطرات قضاوت خود را با مس تجدید نکند!

شمایل بازی مس و نفت در مسجد سلیمان در این فصل شباهت زیادی به شمایل بازی مس و سپیدرود در فصل قبل دارد و اصلانی به خوبی می‌داند که اصلا و ابدا نباید با اشتباهات اثرگذاری که از دست اشتباهات فصل قبل انجام داد مجددا برای مس مرتکب شود تا سرنوشت کلی تیم مس

شاهو اصلانی خاطرات قضاوت خود را با مس تجدید نکند!

از سوی کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های این هفته‌ی لیگ یک اعلام شد که بازی حساس تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس کرمان را شاهو اصلانی قضاوت می‌کند.

اصلانی در این فصل از رقابت‌های لیگ یک یکی دیگر از بازی‌های تیم مس را نیز قضاوت کرده بود که به برتری یک بر صفر این تیم برابر اکسین در هفته‌ی هشتم رقابت‌ها برمی‌گشت.

اما نام اصلانی برای قضاوت بازی‌های مس اصلا خاطرات خوبی را برای هواداران این تیم تداعی نمی‌کند و کرمانی‌ها را به یاد قضاوت فصل قبل او در بازی مس و سپیدرود می‌اندازد.

در آن بازی فینال گونه که در شهر رشت برگزار می‌شد، اصلانی دو اشتباه تاثیرگذار علیه مس داشت که در ابتدا پنالتی واضح روی احمد زنده‌روح را به سود مس اعلام نکرد و سپس خطای بازیکنان سپیدرود برروی علی فرهنگ بازیکن مس را نادیده گرفت تا همان توپ تبدیل به ضربه‌ی پنالتی برای سپیدرود شود.

با این اشتباهات مس آن بازی سرنوشت‌ساز را یک بر صفر باخت تا جای صعود و عدم صعود مس و سپیدرود در فصل قبل لیگ یک عوض شود.

در بازی مس و اکسین نیز با وجود پیروزی تیم مس، بازهم قضاوت اصلانی در کرمان بارها و بارها با اعتراضات هواداران و عوامل تیم مس همراه شد و اصولا این داور کرد کشورمان در دو قضاوتی که برای مس داشته است نشان داده سخت‌گیری عجیبی برای تصمیم‌گیری‌های در بازی با مس دارد.

حالا که یکی دیگر از بازی‌های حساس مس در لیگ یک به سوت شاهو اصلانی سپرده شده است، همه‌ی کرمانی‌ها و هواداران مس امیدوارند که این داور بهترین و عادلانه‌ترین قضاوت خود را برای تیم مس انجام دهد تا شک و شبهه‌ای در این مورد وجود نداشته باشد و کرمانی‌ها نیز این خاطرات نه چندان خوب را به دست فراموشی بسپارند.

شمایل بازی مس و نفت در مسجد سلیمان در این فصل شباهت زیادی به شمایل بازی مس و سپیدرود در فصل قبل دارد و اصلانی به خوبی می‌داند که اصلا و ابدا نباید با اشتباهات اثرگذاری که از دست اشتباهات فصل قبل انجام داد مجددا برای مس مرتکب شود تا سرنوشت کلی تیم مس بازهم با سوت‌های او دستخوش تغییر گردد.

اصلانی از فعالیت حرفه ای خود را از سال 1380 با اخذ مدرک درجه سه داوری آغاز کرد و در سال 1389 درجه ملی خود را گرفت. وی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در رشته ساختمان به پایان رسانده است و در حال حاضر دارای شغل آزاد است.

کمک‌های اصلانی در این بازی محسن بابایی و حسین آذرنیا می‌باشند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز