شماره‌ی خبر : ‌23193 | تعداد بازدید : 906
شنبه 31 شهریور ماه 1397 ساعت 09:33

دست‌نشان: امیدوارم در چمن بازی به دنبال دلجویی نباشند!

من کاملا امیدوارم نتیجه بازی در زمین چمن به دست بیاید و امیدوارم دوستان به دلیل اشتباهات هفته قبل نخواهند دل کسی را به دست بیاورند و در این دیدار متناسب با بازی های هفته قبل داوری نشود.

دست‌نشان: امیدوارم در چمن بازی به دنبال دلجویی نباشند!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان امیدوار است که روند بازی عصر امروز تیمش برابر شاهین بوشهر طبیعی باشد واتفاقات هفته‌ی قبل برای تیم شاهین در این بازی دخالتی نداشته باشد.

نادر دست‌نشان در رابطه با این بازی می‌گوید:تمام بازی های لیگ سخت است و تیم ها همگی به خوبی کار می کنند. شاهین هم یکی از تیم های خوب این دوره از بازی هاست. آنها یک مربی خوب همراه خود دارند که سال گذشته با نفت مسجدسلیمان توانسته به قهرمانی برسد. آنها هم بازیکنان خوب و هم کادرفنی خوبی دارند.

سرمربی مس امیدوار است شرایط بازی امروز طبیعی دنبال شود و در این باره می‌گوید:پیش بینی و قصاص قبل از جنایت نمی کنم و به همین دلیل من کاملا امیدوارم نتیجه بازی در زمین چمن به دست بیاید و امیدوارم دوستان به دلیل اشتباهات هفته قبل نخواهند دل کسی را به دست بیاورند و در این دیدار متناسب با بازی های هفته قبل داوری نشود. مصاحبه محمود فکری را پس از بازی های هفته قبل دیدم که او از تصمیمات داور شاکی بود. به هرحال امیدوارم همه چیز در بازی پیش رو در زمین رقم بخورد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری