شماره‌ی خبر : ‌23138 | تعداد بازدید : 1616
سه‌شنبه 13 شهریور ماه 1397 ساعت 12:10

دیدار مقامات و بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان با امام جمعه کرمان(عکس)

مقامات باشگاه مس کرمان به همراه مربیان وبازیکنان تیم فوتبال این باشگاه صبح امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کرمان دیدار کردند.

دیدار مقامات و بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان با امام جمعه کرمان(عکس)

مقامات باشگاه مس کرمان به همراه مربیان وبازیکنان تیم فوتبال این باشگاه صبح امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کرمان دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در کرمان برگزار شد، سرهنگ ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس در ابتدای مراسم ضمن تشکر از توجه امام جمعه کرمان به باشگاه مس کرمان، گزارشی از اقدامات فرهنگی و ورزشی این باشگاه ارائه کرد.

وی با بیان اینکه جمع کثیری از مردم کرمان شادی خود را با موفقیت تیم فوتبال مس پیوند زده‌اند، از لزوم توجه بیشتر نهادها و بنگاه‌های اقتصادی کرمان به تیم فوتبال مس گفت.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان موفقیت این باشگاه را اتفاقی عالی برای کل استان دانست و از تلاش همه جانبه‌ی عوامل این باشگاه برای تحقق این هدف گفت.

در ادامه‌‌ی این نشست دکتر علی قرایی سرپرست باشگاه مس کرمان نیز دیدار بازیکنان تیم فوتبال مس با امام جمعه‌ی کرمان را اتفاقی بسیار مهم و نیکو برشمرد و گفت: زمانی که بازیکنان و عوامل مس این موضوع را درک کنند که موفقیت آن‌ها برای بزرگان شهر و استان بسیار مهم است و تلاش آن‌ها از سوی مقامات رصد می‌شود قطعا با تلاشی دو چندان راهی میدان رقابت می‌شوند و از همین رو از امام جمعه محترم کرمان بابت این جلسه تشکر ویژه دارم.

دکتر قرایی افزود: خوشبختانه با تلاش همگان، مجموعه‌ای بسیار خوب و قابل اعتماد برای هواداران وکارشناسان در این فصل از بازی‌های لیگ یک شکل گرفته است و با وجود زمان اندکی که ما برای تشکیل این مجموعه در اختیار داشتیم، اما با تلاشی جهادی از سوی همگان تیمی را ساخته و پرداخته کرده‌ایم که یکی از کاندیدهای اصلی صعود می‌باشد.

سرپرست باشگاه مس کرمان با تاکید بر حفظ ارزش‌ها از طریق میادین ورزشی گفت: ما با توسل بر شهدا به میادین مسابقه‌ی خود پای می‌گذاریم و بازیکنان تیم ما با تکیه بر مقدسات و حفظ ارزش‌ها، میدان مسابقات ورزشی را تبدیل میدانی برای گسترش اخلاق‌مداری خواهند کرد.

وی دعای خیر امام جمعه‌ی کرمان را ضامن موفقیت تیم فوتبال مس در رقابت‌های سخت لیگ یک دانست و از حجت‌الاسلام علیدادی برای حضور در بازی‌های تیم فوتبال مس رسما دعوت نمود.

امام جمعه‌ی کرمان نیز با ابراز خوشنودی از حضور در میان جوانان ورزشکار در صحبت‌هایی دلنشین توصیه‌هایی را به ایشان مطرح کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی با بیان اینکه فوتبالیست‌های تیم مس باید بدانند که به واسطه‌ی شایستگی‌های خود الگوی جوانان کرمانی و هواداران این تیم هستند بر منش پهلوانی و اخلاقی آن‌ها تاکید کرد.

ایشان با بیان اینکه موفقیت در زمین مسابقه از سوی ورزشکاران نیاز به زندگی سالم از سوی آن‌ها دارد توصیه‌هایی به آبازیکنان تیم فوتبال مس برای سلامت در زندگی حرفه‌ای خود داشتند که با اتکا بر آن‌ها می‌توانند موفقیت داخل زمین خود را رقم بزنند.

امام جمعه کرمان خطاب به مقامات باشگاه مس تلاش آن‌ها را در پشت جبهه‌ی میادین مسابقه برای موفقیت این تیم بسیار مهم دانست و گفت: برای مسئولیتی که انتخاب شده‌اید نهایت تلاش خود را به خرج دهید و هدف خود را صعود به لیگ برتر بگذارید چراکه نرسیدن به این هدف برای تیم فوتبال مس عملا وجود آن را زیر سوال می‌برد و برای مردم کرمان نیز جالب نیست که تیم خود را در سکوی لیگ برتر نبینند.

در پایان این مراسم از سوی مدیریت و کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان پیراهن این تیم و پیراهن منقوش به تصویر شهید حججی به امام جمعه کرمان اهدا شد.

   


سه‌شنبه 13 شهریور ماه 1397 ساعت 13:48
باارزوی موفقیت برای تیم مس.
غلتمحسین ادب آوازه
0
0
چهارشنبه 14 شهریور ماه 1397 ساعت 11:12
با سلام من جواب سوالات را در همین قسمت داده ام مشکلی ندارد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز