شماره‌ی خبر : ‌23135 | تعداد بازدید : 1377
دوشنبه 12 شهریور ماه 1397 ساعت 10:19

حمایت هیات مدیره باشگاه مس کرمان از سرپرست این باشگاه

در پی انتشار اخبار روزهای گذشته پیرامون باشگاه مس کرمان، اعضای هیات مدیره این باشگاه حمایت کامل خود را از سرپرست باشگاه مس اعلام کردند.

حمایت هیات مدیره باشگاه مس کرمان از سرپرست این باشگاه

در پی انتشار اخبار روزهای گذشته پیرامون باشگاه مس کرمان، اعضای هیات مدیره این باشگاه حمایت کامل خود را از سرپرست باشگاه مس اعلام کردند.

اعضای هیات مدیره باشگاه مس با بیان اینکه در طول ما‌ه‌های گذشته بیشترین نشست‌های ممکن میان اعضای ارشد باشگاه برای پیشبرد اهداف آن برگزار شده است، تاکید نمودند که در طول این جلسات تمامی مباحث با یک هدف مشترک صورت گرفته است و آن موفقیت باشگاه مس کرمان و در راس آن تیم فوتبال مس بوده است.

اعضای هیات مدیره باشگاه مس تاکید کردند برای اجرایی کردن تصمیمات در باشگاه مس هماهنگی لازم میان اعضا وجود داشته است اما برخی اختلاف نظرات نیز بوده است که بهرشکل در تمامی مجموعه‌ها این مباحث  وجود دارد که گاهی این اختلافات فکری و بحث پیرامون آن‌ها برای پیشبرد اهداف  لازم است اما این موضوعات به هیچ عنوان دلیلی نمی‌شود که هیات مدیره باشگاه از حمایت علی قرایی سرپرست باشگاه مس دست بردارد چراکه به شخص او در این سمت اعتقاد و اعتماد لازم را دارد.

اعضای هیات مدیره این باشگاه با تاکید بر این موضوع که تمامی تلاش‌ها و مباحث تنها بر یک خروجی استوار است و آن موفقیت باشگاه مس کرمان و تیم فوتبال آن می‌باشد به مردم کرمان و هواداران اعلام کردند که برخی اخبار و حواشی تنها در بیرون از باشگاه وجود دارد و این موضوعات هیچگاه در طول جلسات و یا ارتباطات مقامات باشگاه مس به شکلی که طرح می‌شود وجود ندارد.

اعضای هیات مدیره باشگاه مس با بیان اینکه همانگونه که تا امروز چه در جذب بازیکن و تشکیل تیم و چه در سایر تصمیمات به شخص دکتر علی قرایی سرپرست باشگاه اعتقاد کامل را داشته است، از حضور وی در این سمت نیز حمایت لازم را به عمل خواهد آورد.


دوشنبه 12 شهریور ماه 1397 ساعت 11:44
احسنت به این هیعت مدیره.بخدا قسم تاکنون مدیرعاملی ب دلسوزی و باغیرتی آقای قرایی ندیده بودیم.در بازی اول تیم در کرمان.سراسر وجود این مرد تعصب بردن بود.ما هوایاران نهایت تشکر خود را از هیعت رمدیره و آقای قرایی اعلام میکنیم.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز