شماره‌ی خبر : ‌2291 | تعداد بازدید : 3368
شنبه 6 آبان ماه 1396 ساعت 09:24

پیروزی امیدهای مس در کرمان و شکست نونهالان در یزد(عکس)

شاگردان حمید حسین‌خانی در این بازی که در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد از همان شروع بازی به هدف گرفتن سه امتیاز، بازی خوبی ارایه کردند و اجازه ندادند اتفاقات بازی برروی هدف آن‌ها اثر بگذارد و در نهایت با تک گل علیرضا آرتا موفق به کسب پیروزی در ای

پیروزی امیدهای مس در کرمان و شکست نونهالان در یزد(عکس)

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان با پیروزی شیرین برابرنفت اهواز به بازگشت روزهای خوب خود در لیگ برتر امیدهای کشور امیدوار شد.

تیم فوتبال امید مس کرمان که در هفته‌های گذشته موفق نشده بود در خور نام تیم خوب خود نتیجه بگیرد، در هفته‌ی گذشته و در بازی با فولاد خوزستان نیز مستحق پیروزی بود که با اتفاقات آن بازی و اشتباهات داوری به تساوی رسید.

اما این تیم در بازی هفته‌ی هفتم خود در کرمان میزبان تیم نفت اهواز بود که برای کسب سه امتیاز این بازی و خروج از بحران تمام تلاش خود را به کار بست.

شاگردان حمید حسین‌خانی در این بازی که در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد از همان شروع بازی به هدف گرفتن سه امتیاز، بازی خوبی ارایه کردند و اجازه ندادند اتفاقات بازی برروی هدف آن‌ها اثر بگذارد و در نهایت با تک گل علیرضا آرتا موفق به کسب پیروزی در این بازی شدند.

با وجود اینکه امیدهای مس در نیمه‌ی اول یک پنالتی از دست دادند و با اخراج یک بازیکن خود ده نفره هم شدند، با تمام توان از تک گل خود دفاع کردند تا به یک برد روحیه‌بخش دست پیدا کنند.

با این سه امتیاز و تا پایان بازی‌های دیروز، امیدهای مس کرمان با کسب هفت امتیاز به رده‌ی نهم جدول صعود کردند تا چشم به تداوم صعود در جدول درهفته‌های آتی داشته باشند.

تیم امید مس کرمان بازی هفته‌ی بعد خود را روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه در کنگ برابر تیم البدر برگزار خواهد کرد.

تیم نونهالان مس کرمان نیز در هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور در گروه خود به مصاف رقیبش رفت که این بازی را واگذار کرد.

نونهالان مس در بازی سوم در یزدمیهمان تیم فولاد نوین بودند که در نهایت با شکست دو بر یک اولین باخت خود در این فصل را پذیرفتند.

با این شکست نونهالان مس با 6 امتیاز و هم امتیاز با تیم البدر بندرکنگ به رده‌ی دوم سقوط کردند و صدر جدول را به این تیم واگذار کردند.

نونهالان مس بازی بعد خود را روز جمعه دوازدهم آبان ماه در کرمان و برابر تیم نونهالان پدیده سپاهان برگزار خواهند کرد.

در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور نیز تیم جوانان مس کرمان عصر امروز و از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم فولاد خوزستان می‌باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز