شماره‌ی خبر : ‌2258 | تعداد بازدید : 4596
دوشنبه 24 مهر ماه 1396 ساعت 10:05

پخش مستقیم اینترنتی بازی مس و نساجی/تماشای بازی مس با نصف هزینه اینترنت

به همین منظور باشگاه مس کرمان با همکاری گروه تلویزیونی ققنوس، امکانات خاص و متفاوت را آماده کرده که در بازی این هفته و بازی‌های آینده برای علاقمندان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پخش مستقیم اینترنتی بازی مس و نساجی/تماشای بازی مس با نصف هزینه اینترنت

برنامه‌ی باشگاه مس کرمان برای تداوم پخش مستقیم بازی‌های خود به شکل اینترنتی، در حال نهادینه شدن است و استقبال از بازی‌های این تیم توسط کاربران هفته به هفته بیشتر می‌شود.

باشگاه مس کرمان همچنان منتظر است تا صدا و سیمای مرکز کرمان با قبول پیشنهاد پخش بازی‌های مس با شرایطی معقول، مسابقات خود را از شبکه‌ی استانی روی آنتن ببرد اما تا آن زمان به احترام هواداران و مخاطبان بازی‌های خود، مسابقات خانگی‌اش را به شکل اینترنتی تحت پوشش زنده قرار می‌دهد.

به همین منظور باشگاه مس کرمان با همکاری گروه تلویزیونی ققنوس، امکانات خاص و متفاوت را آماده کرده که در بازی این هفته و بازی‌های آینده برای علاقمندان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در همین رابطه هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته و بازی مس کرمان برابر نساجی مازندران به صورت اینترنتی پخش خواهد شد.

علاقه مندان برای تماشای این بازی به وسیله لپ تاپ رایانه یا گوشی های سیستم عامل ios فقط کافی است بر روی لینک
‏http://www.phoenixtv.ir
کلیک کرده و پس از ورود به سایت بر روی شبکه ققنوس کلیک کنند تا از ساعت 16 علاوه بر پخش مستقیم بازی، شاهد اتفاقات پیش از بازی دو تیم نیز باشند.

همچنین کسانی که با گوشی های سیستم عامل اندروید قصد تماشای زنده این بازی را دارند کافی است اپلیکیشنی که در سایت مورد اشاره قرار دارد را روی گوشی های خود نصب کنند و پس از ورود به آن برروی گزینه پخش زنده و سپس شبکه ققنوس کلیک کنند تا بازی تیم های مس کرمان و گل گهر سیرجان را به صورت آنلاین تماشا نمایند.

همچنین  امکان جدید  دیگری به پخش مستقیم بازی‌های مس نیز اضافه شده است که مخاطبان میتوانند از طریق تلگرام بازی را انلاین تماشا نمایند. برای این منظور فقط کافیست به پیامی که در کانال تلگرام باشگاه دقایقی قبل از بازی ارسال میشود توجه کرده و روی عکس آن پیام کلیک کنید تا از آن طریق نیز بازی را به صورت زنده ملاحظه نمایید.

علاوه بر این برای بینندگان این شبکه اینترنتی بازی به صورت ٣کیفیت متفاوت در دسترس قرار خواهد گرفت تا با توجه به کیفیت های مورد نظر ( فول HD، کیفیت بالا و کیفیت متوسط) بازی را تماشا نمایید.

ضمن انکه برای احترام به هواداران پرشور کرمانی تنها٥٠درصد از حجم مصرفی اینترنت در زمان پخش انلاین بازی از مخاطب کسر خواهد شد که حجم بسیار پایینی را شامل میشود.

همچنین این بازی از کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس telegram.me/mesfc@ به صورت لحظه به لحظه تحت پوشش قرار خواهد گرفت. در بخش گزارش زنده سایت نیز می‌توانید نتیجه‌ی مسابقه را به صورت لایواسکور دنبال نمائید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس