شماره‌ی خبر : ‌2243 | تعداد بازدید : 724
جمعه 21 مهر ماه 1396 ساعت 15:03

نخعی: اگر زمین خوب بود بیشتر از یک گل می‌زدیم

مطمئن باشید اگر چمن با کیفیت بود تیم ما امروز گل‌های بیشتری می‌زد. من تعهد داده‌ام که روی چمن خوب تیم ما بازی خوب ارایه خواهد کرد و برروی این حرفم هستم.

نخعی: اگر زمین خوب بود بیشتر از یک گل می‌زدیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان کسب سه امتیاز برابر تیم اکسین را بسیار خوب و حیاتی عنوان کرد و بابت محقق شدن این موضوع از نمایش شاگردانش تجلیل کرد.

احمد نخعی در پایان بازی مس برابر اکسین گفت: کاملا قبول دارم که در نیمه‌ی اول اصلا خوب نبودیم و بازی را نتوانستیم آن طور که مطابق میل و برنامه‌ی ما بود جلو ببریم اما در نیمه‌ی دوم خوشبختانه شرایط را عوض کردیم و با تلاش و زحمتی که بازیکنان در زمین انجام دادند به سه امتیاز بازی رسیدیم.

سرمربی مس ادامه داد: اکسین تیمی بسیار خوب و دونده‌ای بود که جزو مدعیان این فصل محسوب می‌شود از همین رو کسب سه امتیاز برابر این تیم بسیار مهم بود و برنده‌ی این بازی خود را به قافله‌ی مدعیان می‌رساند.

نخعی با بیان اینکه کیفیت پائین زمین چمن باهنر برای تیم او ضرر بیشتری نسبت به تیم‌های میهمان دارد گفت: هرچند کیفیت چمن رو به بهود است اما این چمن در حال حاضر بیشتر به ضرر ما می‌باشد که در کرمان به دنبال زدن گل هستیم و تیم‌های میهمان اتفاقا با استفاده از این چمن برنامه‌های دفاعی خود را بهتر اجرا می‌کنند. مطمئن باشید اگر چمن با کیفیت بود تیم ما امروز گل‌های بیشتری می‌زد. من تعهد داده‌ام که روی چمن خوب تیم ما بازی خوب ارایه خواهد کرد و برروی این حرفم هستم.

وی در مورد داوری بازی گفت: هرچند قضاوت در مجموع خوب بود اما به طور کلی قضاوت‌های لیگ یک جای بحث فراوان دارد اما متاسفانه برروی این موضوع دقت لازم صورت نمی‌گیرد و فریادهای تیم‌های لیگ یک به جایی نمی‌رسد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز