شماره‌ی خبر : ‌2203 | تعداد بازدید : 1648
سه‌شنبه 4 مهر ماه 1396 ساعت 10:46

میهمانی تیم‌های مختلف فوتبال مس در روزهای آتی

تیم‌های مختلف فوتبال باشگاه مس کرمان در سه رده‌ی جوانات، امید و مس ب فردا و پس فردا در شهرهای مختلف ایران، در رقابت‌های خود به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

میهمانی تیم‌های مختلف فوتبال مس در روزهای آتی

تیم‌های مختلف فوتبال باشگاه مس کرمان در سه رده‌ی جوانان، امید و مس ب فردا و پس فردا در شهرهای مختلف ایران، در رقابت‌های خود به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

تیم فوتبال مس ب در هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور عصر روز چهارشنبه پنجم مهر ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه در تهران میهمان تیم مقاومت می‌باشد.

شاگردان مهدی نخعی که با یک هفته استراحت در دو بازی قبلی خود ناکام بودند، برای کسب اولین امتیاز خود باید از سد تیم مقاومت بگذرند که از سه بازی قبلی خود دو تساوی و یک شکست را در پرونده دارد.

مسی‌های ب در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند صعود تا رده‌ی هشتم جدول را تجربه کنند و تمامی بازیکنان این تیم برای کسب امتیاز از این بازی بیرون از خانه در تهران آماده هستند.

در همین روز تیم فوتبال جوانان مس کرمان بازی‌های خود را در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر جوانان کشور با بازی برابر سپاهان اصفهان استارت خواهند زد.

شاگردان مسعود مهرجو عصر روز چهارشنبه و از ساعت 15 و 30 دقیقه در اصفهان میهمان تیم سپاهان هستند تا با قدرت تمام بازی‌های این فصل خود را آغاز کنند.

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز که از دو بازی گذشته‌ی خود در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه دارد، عصر روز پنجشنبه هفتم مهر ماه و از ساعت 16 در اهواز به مصاف تیم ملی حفاری خواهد رفت.

امیدهای مس با هدایت حمید حسین‌خانی همینک با سه امتیاز در رده‌ی ششم جدول قرار دارند و تیم اهوازی با یک امتیاز در ردهی نهم جدول ایستاده است.

همچنین بنا به گفته‌ی سازمان لیگ فوتبال کشور، رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به ترتیب در روزهای دهم و پانزدهم مهر ماه قرعه‌کشی خواهد شد تا تیم‌های فوتبال باشگاه مس در این رده‌های سنی نیز رقیبان خود را بشناسد.

باشگاه مس کرمان برای تمامی تیم‌های فوتبال خود در رقابت‌های پیش‌رو آرزوی موفقیت و سربلندی را دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز