شماره‌ی خبر : ‌2139 | تعداد بازدید : 2636
دوشنبه 13 شهریور ماه 1396 ساعت 09:37

مهدی تیکدری: غرور آفت موفقیت است/تا بازی آخر همین انگیزه را داریم

هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است که ما مغرور شویم و به خوبی هم می‌دانیم اگر نتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم، نتایج کسب شده هم خیلی زود فراموش می‌شود و از همین رو تا بازی آخر که کار صعود ما را نهایی می‌کند با همین انگیزه‌ بازی‌های اخیر کارمان را ادامه می

مهدی تیکدری: غرور آفت موفقیت است/تا بازی آخر همین انگیزه را داریم

مهدی تیکدری با گل بسیار زیبایی که در بازی با گل‌گهر به ثمر رساند با چهار گل‌زده در این فصل به صدر جدول گلزنان لیگ یک صعود کرد.

بازیکن جوان مس کرمان که متولد سال 1375 می‌باشد یکی از بهترین بازیکنان لیگ یک تا این هفته بوده است که در اکثر تیم‌های منتخب هفته‌های گذشته جای گرفته است.

تیکدری در رابطه با موفقیت خود وتیمش تا این هفته از رقابت‌ها می‌گوید: فوتبال یک بازی گروهی است و اگر موفقیتی هم باشد برای کل تیم است و گل‌های من هم حاصل کار تمامی بازیکنان بوده است. از اعتمادی که کادر فنی به من در بازی‌های گذشته کرده است بسیار ممنونم و سعی می‌کنم در بازی‌های آینده هم بهترین عملکرد را از خود داشته باشم.

وی در رابطه با تداوم روند گلزنی‌هایش می‌گوید: برخی نگران مغرور شدن من و یا کل تیم از نتایج خوب گذشته هستند ولی در واقع هم من و هم کل بازیکنان تیم کاملا حرفه‌ای به این موضوع نگاه می‌کنیم و درک می‌کنیم که هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است که ما مغرور شویم و به خوبی هم می‌دانیم اگر نتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم، نتایج کسب شده هم خیلی زود فراموش می‌شود و از همین رو تا بازی آخر که کار صعود ما را نهایی می‌کند با همین انگیزه‌ بازی‌های اخیر کارمان را ادامه می‌دهیم.

این بازیکن مس مجموعه‌ی تیم این فصل را بسیار یکدست و باانگیزه می‌داند و معتقد است: شاید در ابتدای فصل خیلی‌ها طوری از تیم ما صحبت می‌کردند که حتی جزو مدعیان صعود نیز نباشد اما تیم ما در زمین مسابقه خود را ثابت می‌کند و نظرها را در زمین مسابقه به خود جلب می‌کند نه با حواشی و موضوعات دیگر.

تیکدری به شادی گل‌های بعد از خود اشاره می‌کند و می‌گوید: معتقدم انسان هر موفقیتی که کسب می‌کند نقش دعای مادر در ان وجود دارد. هرچند مادر من در این دنیا نیست اما مطمئنم که من را نگاه می‌کند و با دعای خیرش من و کل تیم را همراهی می‌کند از همین رو گل‌هایم را تقدیم مادر خود می‌کنم و یادش را همیشه زنده نگه می‌دارم.


مس کرموووووووون
0
1
دوشنبه 13 شهریور ماه 1396 ساعت 15:40
افرین مرد.خدا مادرتو رحمت کنه.
دوشنبه 13 شهریور ماه 1396 ساعت 20:55
بازیکنانی این جنینی باعث غرور هر تیم وهر شهر میباشند امیدوارم بچه ها با صلابت وبدون هیچگونه غروری هر بازی را مثل یک فینال ببینند تا این لیگ فرسایشی را با قدرت بپایان برسانند و صعودی شیرین به ارمغان بیاورند
جمعه 19 آبان ماه 1396 ساعت 19:58
افرین عاشقتم کاش بشه یه سلفی بگیریم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز