شماره‌ی خبر : ‌2121 | تعداد بازدید : 1297
چهارشنبه 8 شهریور ماه 1396 ساعت 13:42

مهدی تیکدری در تیم منتخب رسانه‌ها از هفته سوم لیگ یک

تیکدری جوان که به خوبی می‌داند با این درخشش‌های مقطعی اصلا نباید مغرور شود و برای رسیدن به اوج درخشش خود همچنان باید تلاش و کوشش داشته باشد، برای دومین هفته‌ی متوالی است که از سوی رسانه‌ها در تیم منتخب هفته‌ی لیگ یک قرار می‌گیرد.

مهدی تیکدری در تیم منتخب رسانه‌ها از هفته سوم لیگ یک

هافبک جوان و آینده‌دار تیم فوتبال مس کرمان پس از درخشش در بازی با راه‌آهن تهران وبه ثمر رساندن دو گل از سه گل تیم خود، در تیم منتخب رسانه‌های مختلف از هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ یک قرار گرفت.

تیکدری جوان که به خوبی می‌داند با این درخشش‌های مقطعی اصلا نباید مغرور شود و برای رسیدن به اوج درخشش خود، همچنان باید تلاش و کوشش ادامه داشته باشد، برای دومین هفته‌ی متوالی است که از سوی رسانه‌ها در تیم منتخب هفته‌ی لیگ یک قرار می‌گیرد.

اوبا سه گل زده در سه بازی، یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی نیز نشان داده است و باید دید در هفته‌های آتی تاثیرگذاری این بازیکن هجومی مس در زدن گل و دادن پاس گل سبب می‌شود که تیکدری جوان همچنان در بورس لیگ یک قرار داشته باشد.

این بازیکن حرفه‌ای به خوبی می‌داند که رسانه‌ها به همان اندازه که او را در هفته‌های گذشته در تیتر خبرهای خود از لیگ یک آوردند، اگر تداوم درخشش او را در هفته‌های آتی نبینند، خیلی زود او را فراموش می‌کنند.

مرجع خبری یاردوازدهم مس در مطلبی پیرامون درخشش تیکدری در هفته‌های اخیر می‌نویسد: از بازی های ابتدایی فصل گذشته بود که مس در راستای رسیدن به اهداف خود در زمینه پشتوانه سازی از یک چهره جدید رونمایی کرد و مهدی تیکدری با انجام بازی های خوب در ترکیب تیم ابراهیم زاده نوید ظهور یک وینگر تکنیکی و موثر را به کرمانی ها داد.

البته تیکدری در ادامه کمی از مرز آمادگی فاصله گرفت و حتی چندین هفته از ترکیب اصلی خارج شد و ابراهیم زاده در برخی بازی ها او را به عنوان جانشین به زمین می فرستاد که سبب شد این مهاجم از لحاظ روحی و روانی در شرایط نامناسبی قرار بگیرد.

با این حال تیکدری در نقل و انتقالات پیشنهادات خوبی از تیم های لیگ برتری دریافت کرد و اتفاقا بی میل هم نبود که با جدایی از مس حضور در سطحی بالاتر را تجربه کند اما احمد نخعی او را مجاب کرد فوتبالش را در کرمان ادامه دهد و برای لیگ برتری شدن فعلا صبر کند.

مهاجم مس اما در فصل جدید و زیر نظر نخعی شرایط فوق العاده ای دارد و توجهات زیادی به سمت او جلب شده است. او در تبریز پاس گل سه امتیازی مس را برای اکبرخواه فراهم کرد و در برابر خونه به خونه هم با یک گل زیبا نتیجه را برای تیمش برابر کرد. بازی خوب تیکدری در هفته دوم از چشم ها پنهان نماند و کارشناسان او را در ترکیب منتخب هفته قرار دادند.

تیکدری روز یکشنبه هم دو گل برای مس زد و به درخشش خود در این فصل تداوم بخشید. او در حالی این روزها در نقش یک ستاره برای مس هنرنمایی می کند که قدم در مسیر پیشرفت و تبدیل شدن به بازیکنی قابل اتکا برداشته و جای زیادی در دل هواداران باز کرده است.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز