شماره‌ی خبر : ‌2115 | تعداد بازدید : 1463
دوشنبه 6 شهریور ماه 1396 ساعت 11:56

سرمربی مس کرمان:غیرت و تلاش هواداران و بازیکنان ما شایسته این پیروزی شیرین بود

بازی و جشن پیروزی ما برایر راه اهن همین امشب تمام می‌شود و از فردابا تمام توان و قدرت به فکر بازی بعدی هستیم زیرا کار تازه برای ما شروع شده است.

سرمربی مس کرمان:غیرت و تلاش هواداران و بازیکنان ما شایسته این پیروزی شیرین بود

احمد نخعی سرمربی مس کرمان پس از پیروزی قاطع تیم خود در زمین راه‌آهن کرمان گفت: این برد را تقدیم هواداران مس کرمان خصوصا هواداران عزیزی که به تهران امدند و ما را تشویق کردند میکنم همچنین از بازیکنانم بسیار ممنونم بسیار عالی اجازه هنرنمایی به حریف ندادند و با دوندگی بالا تمامی بازی را در اختیار داشتند.

ما حتی در ده دقیقه اول می‌توانستیم با دو موقعیت عالی جلو بی‌افتیم که متاسفانه نشد.اما پس از ان با غیرت و تلاش بچه ها و لطف خداوند توانستیم با سه گل حریف را شکست بدهیم.


سرمربی مس کرمان در خصوص تیم راه اهن گفت: تیم راه‌اهن تیم بسیار خوبی بود و به نسبت دو بازی گذشته بسیار بهتر عمل کردند زیرا تیم خود را کامل‌تر کرده و کارت بازیکنانش صادر شده بود به هیچ عنوان تیم دست پا بسته‌ای نبود.

ما کاملا راه‌اهن را انالیز کرده بودیم و روی نقاط ضعف انان توانستیم به انان ضربه بزنیم البته چندین موقعیت عالی نیز از دست دادیم. به نظرم تیم راه اهن مقابل تیم قدرتمندی به نام مس کرمان قرار گرفت و ما سعی خواهیم کرد در بازی‌های اینده نیز این روند عالی خودمان را حفظ کنیم.

احمد نخعی در رابطه با ادامه‌ی بازی‌های لیگ یک افزود: بازی های لیگ یک فرسایشی است و ما بازی به بازی جلو می‌رویم. تمام تلاش فکر و برنامه‌ریزی ما برای صعود به لیگ برتر است . ما برای کسب هر سه امتیاز هر بازی به میدان می‌رویم و تمام تلاش‌مان را میکنیم تا در پایان فصل به هدف‌مان برسیم.

احمد نخعی در پایان نیز گفت: بازی و جشن پیروزی ما برایر راه اهن همین امشب تمام می‌شود و از فردابا تمام توان و قدرت به فکر بازی بعدی هستیم زیرا کار تازه برای ما شروع شده است.


دوشنبه 6 شهریور ماه 1396 ساعت 14:57
دروردبرجوانان تیم مس وسرمربی خوش اخلاقش ایشالا درآخرفصل جشن صعودبه لیگ برترروباهم درکرمان برگزارمیکنیم
سه‌شنبه 7 شهریور ماه 1396 ساعت 00:17
بسیار عالی شاد شدیم انشاالله این روند ادامه داشته باشه... بچه ها خسته نباشید مخصوصا اقا احمد نخعی که من خیلی دوستش دارم....
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز