شماره‌ی خبر : ‌2048 | تعداد بازدید : 1272
یکشنبه 15 مرداد ماه 1396 ساعت 14:23

سرمربی مس کرمان: برای بازی اول برنامه ویژه‌ای داریم

با وجود این شرایط ما در این بازی خیلی به شناخت از حریف کاری نداریم بلکه تیم خود ما باید هماهنگ و قوی در زمین کار کند و در سه بخش دفاعی، حمله و انتقال توپ، آنقدر خوب کار کنیم که با بازی خودمان موفق شویم به اهدافمان در زمین دست پیدا کنیم.

سرمربی مس کرمان: برای بازی اول برنامه ویژه‌ای داریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پیش از بازی هفته‌ی اول تیم خود برابر شهرداری تبریز همه‌ی شرایط این تیم را برای ارایه یک بازی خوب و کسب نتیجه‌ی لازم مناسب ارزیابی کرد.

احمد نخعی در این رابطه گفت: خوشبختانه همه‌ی شرایط خوب است و بازیکنان و کادر تیم در آمادگی کامل هستند تا لیگ یک این فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم.

وی در رابطه با شناخت تیم خود از تیم شهرداری تبریز گفت: ما بازی دوستانه‌ی این تیم برابر بادران را آنالیز کردیم و شناخت نسبی نسبت به این تیم پیدا کردیم ولی به طور کلی شناخت تیم‌ها از یکدیگر در هفته‌های ابتدایی چندان زیاد نیست و این برای همه‌ی تیم‌ها یکسان است.

سرمربی مس افزود: با وجود این شرایط ما در این بازی خیلی به شناخت از حریف کاری نداریم بلکه تیم خود ما باید هماهنگ و قوی در زمین کار کند و در سه بخش دفاعی، حمله و انتقال توپ، آنقدر خوب کار کنیم که با بازی خودمان موفق شویم به اهدافمان در زمین دست پیدا کنیم.

نخعی در رابطه با برگزاری این بازی در ورزشگاه باغشمال گفت: ما از این موضوع استقبال کردیم چراکه قرار بود بازی در زمینی با چمن مصنوعی برگزار شود ولی از آنجا که ما در چمن طبیعی تمرینات خود را انجام داده بودیم، از انتقال بازی به ورزشگاه باغشمال با چمن طبیعی بسیار استقبال کردیم و از این موضوع بسیار خوشحال شدیم.

احمد نخعی در رابطه با نفرات تیم خود در این بازی گفت: تهامی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ضمن اینکه برای صدور کارت بازی برخی از بازیکنان‌مان مثل شاهرخ غلامرضاپور و نعمت بخشی‌پور و مقداد اکبرخواه به دلیل نقص مدارک مشکلاتی پیش آمده است که البته امیدواریم تا فردا موضوع صدور کارت آن‌ها حل شود و برای استفاده از آن‌ها نیز مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی مس به اهمیت بازی هفته‌ی اول اشاره کرد و گفت: هرچند اجازه نمی‌دهیم بازیکنانمان اسیر حساسیت هفته‌ی اول شوند اما مجموعه‌ی تیم ما به خوبی بر اهمیت دو بازی اول واقف است و قصد داریم با کسب نتیجه در این بازی‌های ابتدایی فصل بسیار خوبی را آغاز کنیم. ما برنامه‌های ویژه‌ای برای این بازی‌ها داریم و امیدواریم که با حمایت هوادارانمان و دعای خیر آن‌ها، بتوانیم از این بازی‌ها حداکثر امتیاز را کسب کنیم.


مس کرموووووووون
0
1
دوشنبه 16 مرداد ماه 1396 ساعت 07:49
دست خدا بهمراهتان.
مس کرموووووووون
0
1
دوشنبه 16 مرداد ماه 1396 ساعت 07:49
دست خدا بهمراهتان.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز