شماره‌ی خبر : ‌201 | تعداد بازدید : 1664
چهارشنبه 20 آبان ماه 1394 ساعت 11:01

حسین‌خانی:امیدهای مس در انزلی غیرت را معنا کردند

تیم امیدهای ملوان از سه بازی قبل خود موفق به دو پیروزی بیرون از خانه و یک برد خانگی دیگر شده بود و همین نشان می‌دهد که ملوان یکی ا مدعیان اصلی این فصل است. بازی کردن برابر این تیم در انزلی برای هر تیمی مشکل است چه رسد به کسب امتیاز کامل در این شهر.

حسین‌خانی:امیدهای مس در انزلی غیرت را معنا کردند

سرمربی تیم فوتبال امیدهای مس کرمان، بعد از پیروزی شیرین تیم خود در انزلی از بازیکنان تیمش تمجید کرد.

حمید حسین‌خانی بعد از برتری یک بر صفر تیمش برابر ملوان انزلی در هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور گفت: بازیکنان امید مس در این دیدار به معنای واقعی کلام غیرت را معنا کردند و کسب این پیروزی کار بزرگی بود که بازیکنان امید مس موفق به انجام آن شدند.

وی در این باره گفت: تیم امیدهای ملوان از سه بازی قبل خود موفق به دو پیروزی بیرون از خانه و یک برد خانگی دیگر شده بود و همین نشان می‌دهد که ملوان یکی ا مدعیان اصلی این فصل است. بازی کردن برابر این تیم در انزلی برای هر تیمی مشکل است چه رسد به کسب امتیاز کامل در این شهر.

حسین‌خانی ادامه داد: برای تیم ما که روی زمین مصنوعی تمرین می‌کند خیلی دشوار است که برروی یک زمین گلی بازی کند. شرایط جوی و زمین مسابقه در این دیدار در بدترین شرایط خود قرار داشت و میزبان نیز بهرشکل از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را می‌کرد ولی بهرحال بازیکنان ما نهایت هوش و دقت را در این بازی به خرج دادند و با انجام اصول دفاعی به بهترین شکل، از حملات خود نیز نهایت استفاده را بردند تا سه امتیاز به کرمان بیاید.

سرمربی امیدهای مس پیرامون ادامه‌ی رقابت‌ها نیز می‌گوید: من به تیم این فصل امیدهای مس بسیار خوشبین هستم و این پیروزی تازه شروع کاره ما محسوب می‌شود و ما در تداوم نتایج خوب تا رسیدن به بالای جدول هستیم.

امیدهای مس کرمان در بازی بعد خود روز یکشنبه 24 آبان ماه در کرمان میزبان نفت آبادان خواهند بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز