شماره‌ی خبر : ‌1962 | تعداد بازدید : 1571
شنبه 17 تیر ماه 1396 ساعت 11:03

سرمربی مس کرمان:بچه‌ها با غیرت تمرین‌ می‌کنند/از همه شرایط پیش فصل رضایت دارم

در این اردو علاوه بر تمرینات خوب بدنی، جو بسیار عالی و ایده‌آلی که بین بازیکنان و کل تیم شکل گرفت سبب شد که از نظر روحی و روانی نیز تیم در بهترین شرایط خود قرار بگیرد و تقریبا به تمامی اهداف خود در این اردو دست پیدا کنیم.

سرمربی مس کرمان:بچه‌ها با غیرت تمرین‌ می‌کنند/از همه شرایط پیش فصل رضایت دارم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شرایط اردویی تیم مس را در کمپ بروجرد بسیار خوب توصیف کرد و از بازیکنان تیم مس به خاطر تلاش و جدیت کامل در این تمرینات تشکر کرد.

احمد نخعی در رابطه با آخرین وضعیت تیم مس کرمان گفت: اردوی تدارکاتی ما تا فردا ادامه خواهد داشت و روز دوشنبه به کرمان بازمی‌گردیم و پس از چند روز استراحت، مجددا از روز پنجشنبه تمرینات خود را در کرمان از سرخواهیم گرفت.

وی شرایط اردویی تیم مس را در بروجرد بسیار عالی توصیف کرد و گفت: خوشبختانه امکانات این کمپ کمک شایانی برای آماده سازی تیم ما کرد و فضای تمرین، اسکان و تغذیه بچه‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار داشت.

نخعی افزود: بازیکنان تیم نیز از این فضا نهایت استفاده را کردند و با غیرت و پشتکار تمام سه جلسه در روز تمرینات خود را پشت سر گذاشتند تا از نظر بدنی کاملا آماده‌ی شرایط سنگین بازی‌های لیگ یک شوند.

سرمربی مس با تشکر از کادر فنی تیم و سرپرستی آن ادامه داد: در این اردو علاوه بر تمرینات خوب بدنی، جو بسیار عالی و ایده‌آلی که بین بازیکنان و کل تیم شکل گرفت سبب شد که از نظر روحی و روانی نیز تیم در بهترین شرایط خود قرار بگیرد و تقریبا به تمامی اهداف خود در این اردو دست پیدا کنیم.

نخعی با بیان اینکه در این تمرینات تیم به 60 تا 70 درصد شرایط آمادگی خود نزدیک شده است افزود: ما از روز پنجشبنه تمرینات تاکتیکی و چابکی خود را در کرمان آغاز می‌کنیم و چهار بازی دوستانه را در دستور کار خود داریم.

وی افزود: در بازی‌های تدارکاتی خود روز 25 تیر ماه یک بازی تدارکاتی سبک با یکی از تیم‌های شهر کرمان انجام می‌دهیم و سپس در روزهای 28 و31 تیر دو بازی تدارکاتی با تیم سپاسی شیراز در کرمان انجام خواهیم داد و در نهایت روز چهارم مرداد ماه نیز آخرین بازی تدارکاتی خود را برگزار می‌کنیم تا با آمادگی صددرصد راهی بازی های لیگ یک این فصل شویم.

نخعی به اضافه شده دارکو به کادر فنی تیم مس اشاره کرد و گفت: ایشان مربی شناخته شده و باسوادی در زمینه‌ی تمرین دهی می‌باشند که قطعا کمک زیادی به تیم مس خواهند کرد. تاکنون دو جلسه‌ی تمرینی با حضور وی برگزار شده است و با هماهنگی که میان کادر فنی صورت گرفته است، طراحی تمرینات در روزهای آتی نیز از سوی وی ارایه شده است و مطابق برنامه روند آماده‌سازی تیم را به پیش می‌بریم.

سرمربی مس در رابطه با روند نقل و انتقالات تیم در روزهای گذشته نیز گفت: مدیریت تیم با تمام تلاش و زحمت در روزهای گذشته مطابق لیست تهیه شده، بازیکنان مورد نظر را جذب کرد و ما در خط حمله‌ی خود نیز نفرات مد نظر را جذب کرده‌ایم تا با تیمی کامل به تمرینات ادامه دهیم تا از نظر جذب مهره نیز مشکلی نداشته باشیم که در این زمینه جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر لازم را داشته باشم که به موقع تیم را جمع و جذب کردند.


یکشنبه 18 تیر ماه 1396 ساعت 08:59
درود بر احمد آقا نخعی مطمینا با حضور شما و کادر فنی تواناتون و بازیکنای خوب و یکدل نتایج عالی خواهیم گرفت , ضمنا تشکر ویژه از مدیریت باشگاه که عملکرد قابل تقدیری در نقل و انتقالات داشت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز